Трогателна реклама с качеството на кино

Шведският автомобилен бранд Volvo представя трогателна реклама от 3:10 минути с качествата на кинофилм за новото ХС60. 

С кампанията автомобниятт производител поставя акцент върху съвременните технологии за безопасност и силата им да променят живота на хората в колата, както и да спасяват живот на пътя - извън нея. 

Филмът проследява история за момиченце, което тръгва на училище за първи път. То разказва на майка си какво би искало да му се случи в живота като порасне - да пътува по света, да създаде семейство и да има деца. Всичко това внезапно спира в момента, в който пресича улицата и стъпва пред идващото срещу него Volvo XC60. 

Системата за сигурност на новото ХС60 засича детето и прилага автономно спиране на колата - за щастие на жената, която я управлява. Това предотвратява удара.

Повече от 1,2 млн. души загиват при пътни инциденти годишно по света, сочи статистика, цитирана от Volvo.

99% от всички катастрофи са причинени от човешки фактор. От Volvo са убедени, че интегрирането на ново поколение системи за сигурност ще намали влиянието на човешкия фактор при пътните катастрофи. Благодарение на автоматичното задействане на спирачките, челните удари в Швеция са намалели с около 45%, отбелязва Volvo Cars, като подчертава, че безопасността е била и винаги ще бъде в основата на всичко, което прави.

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ