Платеното паркиране в София се отменя до 29 март

Платеното паркиране в София се отменя до 29 март

Платеното паркиране в София се отменя до 29 март

Синята и зелена зона за паркиране в София стават безплатни от 17 до 29 март по нареждане на столичния кмет Йорданка Фандъкова.

“За да осигурим условия за по-голяма социална дистанция, като част от мерките за овладяване на разпространението на коронавируса, днес предложих и оперативният щаб на София прие следните решения: отменям временно почасово платено паркиране в синя и зелена зони. Мярката ще важи от 17 до 29 март, като в случай на голямо натоварване и липса на ред, ще направим допълнителни промени. Екипи на ЦГМ ще следят за натоварването”, пише във фейсбук столичният кмет.

Картите за пътуване в градския транспорт на хора с увреждания, които изтичат до 29 март, автоматично ще бъдат удължени без да е необходимо отиване до пункт на ЦГМ.

На всички метростанции е въведена организация за напомняне на пътниците да запазват по-голяма дистанция един от друг.

Продължава засилената дезинфекция на всички превозни средства на градския транспорт. Екипи на транспортните оператори следят използването на всяка линия и се подготвя реорганизация спрямо натовареността.

“Моля всички софиянци, да спазват ограниченията и препоръките на Националния щаб и министерство на здравеопазването. Да, промените се отразяват на живота ни, но имат за цел да го запазят. Благодаря на всички за усилията! Заедно ще се справим!”, апелира Фандъкова.

Превантивна мярка обяви и "Софийска вода" - дружеството прекратява всички планирани и вече обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на обявената извънредна ситуация, съобщават от компанията.  

След отмяна на извънредната ситуация, „Софийска вода“  ще уведоми клиентите си за нови дати за отчитане на водомерите на територията на София. Дружеството напомня, че клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си и сами през сайта (директно в раздел "Въпроси" или след регистрация, като по този начин можете да се възползвате от редица онлайн услуги) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21.

Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“ ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.

С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ препоръчва  безкасово плащане чрез интернет,  банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).

От 16 март  до 16 април дружеството предоставя и безплатна възможност за всички клиенти за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. За този период клиентите няма да дължат такса за услугата, а същевременно си спестяват и необходимостта от физическо посещение на клиентски център.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ