Индустрията на електронни спортове ще достигне $1 милиард през тази година

Индустрията на електронни спортове ще достигне $1 милиард през тази година

Индустрията на електронни спортове ще достигне $1 милиард през тази година

Индустрията на електронни спортове ще достигне $1 милиард през тази година без приходи от рекламните платформи и тези за стрийминг, сочи шестият годишен доклад за пазара на електронни спортове, изготвен от Newzoo. Общите приходи от индустрията се очаква да достигнат 1,1 милиарда долара през 2020 г., което е увеличение с почти 150 милиона долара в сравнение с 2019. С промените в модела тази година, Китай сега държи най-големият дял от приходите, генерирайки 35% от общата сума в света.

Най-брутният поток от приходи от електронни спортове в световен мащаб е спонсорството, което ще генерира 636,9 милиона долара през 2020 г., спрямо 543,5 милиона долара през 2019 г.  Стриймингът на геймъри пък ще генерира 18,2 милиона долара през 2020 г. и ще нарасне до 31,6 милиона долара през 2023 година.

"Пазарът на електронни спортове процъфтява повече от всякога през последните няколко години и виждаме как отделните страни, региони и пазари се развиват по различни начини", казва Питър Уорман, съосновател и изпълнителен директор на Newzoo. "Всеки пазар вече има своя собствена форма и аромат, комбинация от различни предпочитания за игри, платформи и пазарни условия, което прави всеки един от тях уникален. Оценяването на разликите между тези пазари е жизненоважно за всеки, който иска да влезе в пространството или да го разбере по-добре".

Нововъзникващите пазари помагат за растежа на аудиторията

Аудиторията на електронни спортове ще нарасне до 495.0 милиона души в световен мащаб през 2020 г. Междувременно броят на глобалните случайни зрители ще достигне 272,2 милиона през 2020 г., в сравнение с 245,2 милиона през 2019 г. Този брой ще нарасне с 9,6% до 351,1 милиона през 2023 година.

Броят на аудиторията и информираността в сегмента се увеличават на развиващите се пазари в Латинска Америка, Близкия Изток и Африка и Югоизточна Азия. Това се дължи най-вече на урбанизацията и напредъка на ИТ инфраструктурата, съчетана с експлозивния мобилен растеж.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ