КОД: Дрескод – студенти по комуникации влязоха в практиката, подкрепени от „Пламена Стил“

КОД: Дрескод – студенти по комуникации влязоха в практиката, подкрепени от „Пламена Стил“

КОД: Дрескод – студенти по комуникации влязоха в практиката, подкрепени от „Пламена Стил“

Казват, че ако нямаш достатъчно силна сценична треска, не би бил толкова интересен на публиката. И че единственият начин да се пребориш с нея е просто да излезеш и да играеш. Именно по този начин изглеждат група третокурсници от НБУ застанали в кръг и хванати за ръце на няколко метра от сцената, на която ще се състои дебюта им в осъществяването на бизнес събитие като част от обучението им.

Студентите от департамент Масови комуникации реализират курсова работа на тема „Организиране на събитие“ в реална среда. Мястото, благодарение на което концепцията има завършена визия, е Бална зала на обновения хотел InterContinental в София. „КОД: Дрескод“ е името, което обединява основната тема на събитието – правилата в бизнес облеклото, с дейността на техния основен партньор - "Пламена Стил". Компанията има 25-годишен опит в производството на висококачествени униформени облекла, като сред клиентите й са редица големи компании и институции.

Хотел InterContinental Sofia е не само любезен и луксозен домакин на събитието, но и модел за подражание, когато говорим за култура към дрескода в бизнес среда. „За една верига луксозни хотели темата „Дрескод“ е от първостепенно значение и се радвам, че толкова млади хора се занимават с нея“, казва Kристина Бабуркова, Mениджър обучение и развитие в InterContinental Sofia. „Заедно с „Пламена Стил“ успяхме да създадем за нашия екип служители наистина елегантни униформи, вдъхващи доверие и допринасящи за обслужване на световно ниво.“ 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ