Американците плащат средно по 138 долара за мобилни приложения

Американците плащат средно по 138 долара за мобилни приложения

Американците плащат средно по 138 долара за мобилни приложения

Американските граждани харчат средно по 138 долара за различни платени мобилни приложения. Това показва анализ на компанията за бизнес анализи Sensor Tower за 2020 г.

Сумата се увеличава с 38% в сравнение с предходната година. Това е най-големият годишен ръст от 2016 г. насам, когато той бе 42% на годишна база.

Очакванията на Sensor Tower са, че до края на 2021 г. средната сума ще нарасне до 180 долара на човек. В изследването обаче влизат единствено потребителите на iPhone.

Общото ниво на сумата, която потребителите и на iPhone и на смартфони с операционната система на Google – Android – са изхарчили през мобилни приложения е 111 млрд. долара по данни на Sensor Tower. Според друга компания за анализи – App Annie – обаче обемът на покупките е встъщност 143 млрд. долара. Разликата идва от там, че App Annie включва в техните данни и информация относно покупките, направени от независими приложения в Китай.

Според анализите на Sensor Tower най-големи са били харчовете за приложения - игри. В САЩ потребителите са платили средно по 78 долара на човек за мобилни игри, което е с цели 43% повече в сравнение с 2019 г. Най-големи разходи хората са правили по игри като Candry Crsuh Saga и Gardernscapes, следвани от казино приложения.

За развлечение потребителите в САЩ са платили средно по 10 долара на човек, в което число влизат приложения като Netflix, Disney+ и HBO Max.

Сред приложенията с най-голям ръст на привлечените от клиенти средства са Twich, чиито приходи са нараснали 680% на годишна база и TikTok  с 140% ръст.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ