Twitter обмисля въвеждането на платен абонамент след силен спад в приходите

Twitter обмисля въвеждането на платен абонамент след силен спад в приходите

Twitter обмисля въвеждането на платен абонамент след силен спад в приходите

Микроблогинг платформата Twitter обяви, че обмисля въвеждането на платена абонаментна услуга. Изявлението идва след като социалната мрежа, която има 330 млн. активни потребителя, публикува разочароващи финансови резултати за второто тримесечие на годината. Компанията е имала приходи от 560 млн. долара, което е с 23% по-малко в сравнение със същия период на миналата година. Основните две причини за спада на приходите са, че в условията на глобална пандемия и социални размирици голяма част от рекламодателите са решили да стопират свои проекти. Само в САЩ, което е най-големият пазар на Twitter, разходите за реклама в периода бяха с 25% надолу.

 Тепърва предстои пакетите с платен абонамент да се изпробват, но те със сигурност няма да въведат драстични промени в масовото използване на сайта.

„Искаме новата линия на приходи да допринася към рекламния ни бизнес“, обяви Джак Дорси, изпълнителен директор на платформата.

През миналата седмица официалните акаунти в Twitter на популярни предприемачи и компании като Илон Мъск, Бил Гейтс и Джеф Безос бяха хакнати и от тяхно име бяха публикувани подвеждащи съобщения. Компанията все още води разследване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ