Транспортната драма на Острова продължава

Manager News

Британският авиопревозвач British Airways отмени още четири полета на летище Хийтроу днес, за да подкрепи наземното обслужване, което страда от недостига на персонал при предоставянето на 74 услуги.  В понеделник авиокомпанията предупреди пътниците за отменени полети след като мениджмънтът взе решение да намали графика до края на май. Тогава тя спря 62 полета, 12 от които в последния момент. Други шест бяха отменени вчера, в резултат на големия брой болни от COVID-19 служители, съобщава ВВС.  

Нискобюджетната авиокомпания EasyJet спря 30 полета на летище Гетуик в сряда и така провали двуседмичната Великденска ваканция на хиляди британци, за които това бе първото пътуване извън страната след отпадането на ограниченията поради COVID-19. От EasyJet посочват като причина липсата на персонал и двойно по-големия от обичайния брой заболели служите. Говорител от компанията уточни, че засегнатите маршрути са до Амстердам, Краков, Болоня и Берлин.

Заваляха и оставки – вчера Карън Смарт, управляващ директор на летището в Манчестър обяви, че се оттегля от поста. Това стана след като кметът на града Анди Бърнам призова служители на полицията, пожарната и на гражданска защита да се включат в овладяването на ситуацията.  

Тим Днийнс, директор на летището в Нюкий, Корнуол , и бивш шеф на Monarch Airlines, коментира, че кризата на пазара на труда и лошото планиране са довели до проблемите в Манчестър и на Хийтроу. Според него са необходими поне три месеца са набиране и обучение на нов персонал по сигурността. Прогнозата му е, че поне до средата на юни няма да бъде усетено значително облекчаване на ситуацията с полетите.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ