Alibaba създаде виртуален инфлуенсър за Пекин 2022

Alibaba DAMO Academy, едно от звената на китайския гигант в електронната търговия Alibaba, е разработило дигитална персона за Пекин 2022, която може да комуникира с феновете на зимните спортове. Тя се казва Донг Донг и е създадена съвместно с Международния олимпийски комитет (МОК).
По време на лайвстрийминг в социалните мрежи жената може да отговаря на въпроси с естествен човешки глас, да показва различни емоции и жестове. Освен това ще промотира мърчандайз артикулите на Олимпийските игри, които могат да бъдат купени в Китай, става ясно от изявление на МОК.
За да вдъхне живот на Донг Донг, Alibaba е изградила специален модел на изкуствен интелект, базиран на облачна технология, който използва функцията Text-to-Speech за синтезиране на човешки гласове. Създаването ѝ включва работа и по технологии, които да ѝ помогнат свободно да води диалози с хората. В прессъобщение от Alibaba посочват, че жената е на 22, родена е в Пекин и обича зимните спортове.
Редом с това Alibaba е разработила и виртуална изложба, която подчертава партньорите на Олимпиадата и позволява на феновете да печелят сувенири, а Tmall – уебсайт за онлайн търговия, който също е част от Alibaba, показва мърчандайза на спортния форум в над 7000 търговски обекта в Китай. Това е възможно чрез технология за дигитални рафтове, като на място в самите магазини потребителите могат да създават свои собствени персонализирани стоки, които после се доставят до дома им в рамките на няколко дни.
Виртуалните инфлуенсъри не са новост в дигиталното пространство – през последните години тяхното значение се увеличава заедно с последователите им в социалните мрежи. Бразилската компания за търговия на дребно Magalu например си има лично виртуално лице с 5,8 млн. последователи в Instagram.
[[{"fid":"388670","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":828,"width":834,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Magazineluiza/Instagram
Друга такава инфлуенсърка е 19-годишната Микела Суза, разработена от базирана в Лос Анджелис компания. Момичето има над 3 млн. последователи, както и партньорства с големи брандове като Calvin Klein, Off White, Prada и Samsung.
[[{"fid":"388671","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":856,"width":762,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Снимка: Lilmiquela/Instagram
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Икономика |Путин забрани чуждестранни кораби да влизат в руски пристанища без съгласие на службата за сигурност
Свят |Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Свят |Априлският Великден удвои печалбата на най-големия нискотарифен авиопревозвач в Европа
Компании |Полша откри най-голямото находище на нефт и газ в страната
Икономика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Хороскоп |Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Свят |Футболната легенда Пол Гаскойн е хоспитализиран в безсъзнание
Свят |Екстремни жеги: Гърция се готви за шест поредни дни с температури до 43 градуса
Свят |Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Финанси |Властите в Афганистан задържаха десетки млади жени за нарушения на нормите за облекло
Свят |Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Икономика |Financial Times: Екстремните жеги вдигат на цените на храните и подхранват инфлацията
Икономика |

Коментари
Няма въведени кометари.