нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Шест причини да си създадем електронна поща към собствен домейн

47 години след създаване й електронната поща се е наложила като неизменна част от живота ни, улеснявайки начина, по който общуваме, информираме се и правим бизнес. Все още обаче огромен брой собственици на малки фирми у нас продължават да поставят на своите сайтове и на визитките си електронни адреси към безплатни онлайн имейл услуги. Подход, на който не само не се гледа сериозно от повечето партньори и клиенти, а и може да донесе редица негативи, когато става въпрос за бизнес комуникация.

„Използването на имейл адрес към собствения домейн не само изглежда много по-сериозно, а и носи по-голяма сигурност, надеждност и редица предимства от маркетингова гледна точка. Още повече, че създаването на електронна поща към домейна е изключително лесно и може да бъде направено с няколко клика през администраторския панел на хостинга. Тя е и напълно безплатна, в рамките на цената на самия хостинг и домейн“, споделя Цветелина Ненкова, Маркетинг мениджър на най-голямата българска хостинг компания СуперХостинг.БГ. Тя описва шест основни причини за създаването на електронна поща към собствения интернет домейн.

По-официално

Използването на фирмен домейн за представителните имейл адреси изглежда много по-сериозно и по-официално. Как бихте могли да докажете на своите клиенти и партньори, че сте надежден контрагент, ако дори не сте си направили труда да си запазите домейн на фирмата и да създадете имейл адреси към този домейн. Ако вместо това сте поставили на визитките си адрес в безплатна онлайн услуга за електронна поща, най-много да предизвикате повдигане на вежди и съмнения дали заслужавате доверие.

Повече ползи за маркетинга

Домейнът е ключов дигитален актив, който помага за налагането на съответната търговска марка, а използването на имейл адреси към същия домейн може да спомогне много в този процес. В наше време електронната поща е една от най-активните форми на комуникация за почти всяка фирма и използването на адреси, включващи вашия бранд, е мощен инструмент, който популяризира марката ви напълно безплатно и на практика на ежедневна база. Това, редом с корпоративния подпис на писмата ви, е една от базовите маркетингови стъпки, още преди компанията да започне да планира своите рекламни активности.

още от Технологии