Зукърбърг доволен, че потребителите стоят по-малко във Facebook

Зукърбърг доволен, че потребителите стоят по-малко във Facebook

Зукърбърг доволен, че потребителите стоят по-малко във Facebook

Facebook съобщи на акционерите си, че времето, прекарано в социалната мрежа, е намаляло с около 50 млн. часа през последните три месеца на годината.

Според анализаторите това значи средно 2 минути по-малко, прекарани от всеки потребител на Facebook.

Марк Зукърбърг не вижда нищо притесняващо в това. Напротив, основателят на най-голямата социална мрежа обяснява това с промените, които компанията въведе в новинарския поток, за да подобри качеството на престоя на потребителите, отбелязва "Фигаро".

„Направихме промени, които ограничават прекараното време във Facebook... Като се концентрираме върху връзките с по-богат смисъл, нашата общност и нашата компания ще бъдат по-силни в по-дългосрочен план“, заяви Зукърбърг. Той обяви наскоро, че ще жертва част от съдържанието, включително „фалшивите новини“, за да даде по-добра възможност на потребителите да общуват с приятелите си, както и да намират по-качествена информация, която наистина ги интересува.

Според прогнозите трябва да се очаква времето, прекарано във Facebook, да намалее още през следващите месеци, след въвеждането на новия режим за показване на новините.

Аудиторията на мрежата леко намалява в САЩ и Канада, но продължава да расте в света, достигайки до 1,4 млрд. души дневно, т.е. бележи ръст от 14%.

Финансовите резултати също са по-добри от предвиденото: тримесечната печалба е 4,27 млрд. долара при 3, 56 млрд. през същия период на миналата година. Оборотът е нараснал с 47% до близо 13 млрд. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ