10 рекламни филмчета популяризират нови туристически дестинации в България
Десет рекламни видео клипа ще популяризират българските ЕДЕН дестинации. EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз. Рекламните видеоматериали са изработени с европейско финансиране по проект „Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН в България – второ издание“, изпълняван от Министерството на туризма като бенефициент по програма COSME 2014-2020 г.
Кратките промоционални видеа са с продължителност до една минута и половина, по един за всяка от ЕДЕН дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански. Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта. Видеата са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи като включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия.
Клиповете ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г., уточняват от министерството на туризма. Ще бъде използвано и онлайн пространството, а видеата могат да бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България, както и от съответните дестинации за реализиране целите на регионалния им маркетинг. Материалите са издадени и в тираж от 2 000 броя на DVD носители, във версия на български и английски език. Предвижда се те да се разпространяват на място на туристически борси, форуми и др. събития, на които България участва. Имиджовите клипове можете да гледате тук
Видеоматериалите са изработени от „Студио Бленд“ ООД, след проведена процедура по Закона за обществените поръчки в периода юни-юли 2016 г.. Стойността на всяко видео, изработено във версия на български и английски език е 3 300 лв. без ДДС, като в тази сума се включва и изработването и доставянето на DVD носителите. Всички права принадлежат на Министерството на туризма.
Проект „Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН от България – второ издание” е на стойност близо 70 хил. евро и се финансира по програма COSME (Програмата за конкурентоспособност на малките и средни предприятия) 2014 - 2020 г. на Европейската комисия. Продължителността му е 18 месеца, като общата цел е да се промотират българските ЕДЕН дестинации на национални и избрани чуждестранни туристически пазари, и да се повиши информираността и разбирането за ЕДЕН инициативата и за принципите на устойчиво развитие. Сред тях са Силистра, Луковит, Сандански, Кюстендил, Белоградчик, Белица, Сапарева баня, Каварна, Враца, Странджа, Казанлък и Кърджали. Проектът цели да надгради и доразвие проект на същата тема, реализиран в периода 2011 – 2012 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Премиерът на канада се извинил на Тръмп за реклама с Рейгън, която разгневи американския президент
Политика |Капиталови разходи за 380 млрд.долара: Печелившите и губещите от бума на AI през това тримесечие
Технологии |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.