"10 бизнес урока" събраха елита на бизнеса

10 бизнес урока събраха елита на бизнеса

"10 бизнес урока" събраха елита на бизнеса

Хуан Карлос Пералехо, Маги Халваджиян и Мики Матюс бяха гост-лектори на дискусията „10 Business Lessons“, с която консултантската компания Стантън Чейс отбелязва 10 години на българския пазар

Над 50 изпълнителни директори се събраха на конференцията "10 бизнес урока" в столичния хотел „Хилтън“. Форматът на събитието – CEO Exclusive Discussion, привлече интереса на топ мениджърите на редица големи български и международни компании като Майкрософт, TBI Bank, Пощенска банка, Ред Бул, Кока Кола, Sofia South Ring Mall, Abbvie и AVON. Поводът за ексклузивната конференция бе 10-годишнината на водещата консултантска компания Стантън Чейс в България.

„Един от основните бизнес уроци, които научих през годините, е, че личният и професионалният живот са неразривно свързани. Само ако се развиеш и утвърдиш като личност с годините, можеш да станеш истински професионалист“,сподели Хуан Карлос Пералехо, изпълнителен директор на "Нестле-България". Той бе един от тримата гост-лектори на конференцията.

Режисьорът и продуцент Магърдич Халваджиян и председателят на "Стантън Чейс Интернешънъл" Мики Матюс също споделиха своето ноу-хау за успешен бизнес по време на конференцията. И двамата се обединиха около мнението, че подборът на подходящите кадри е ключов фактор за развитието на една компания.

„Няма универсална рецепта за намирането на най-добрия кадър. Но в наши дни освен образованието и квалификацията на служителя при подбора е изключително важно  неговите ценности и култура да съвпадат с тези на компанията“, коментира Мики Матюс.

Магърдич Халваджиян сподели един свой малък трик за намирането на точния служител – да го привлечеш още от студентската скамейка. „Често, когато търся нови кадри, посещавам презентацията на авторски проекти на студенти. Щом някой ми хареса, го каня да работим заедно. Вярвам, че още в академична среда се открояват истинските таланти“, разказа той.

Събитието се проведе с медийното партньорство на списание „Мениджър“. Модератор на дискусията бе един от водещите икономически журналисти в страната – Ивайло Лаков, който в момента има собствено предаване по телевизия Блумбърг.

По повод 10-годишнината на Стантън Чейс в България бе пуснато луксозно издание в лимитиран тираж – 10 Business Lessons, съдържащо 10 бизнес урока за успех, споделени от 10 бизнес лидери. Топ бизнесмените, които се включиха със съвет, са Дора Стрезова – CEO на Данон България, Васил Мирчев – CEO на VM Finance Group, Петър Иванов – изпълнителен директор на Майкрософт България, Петя Димитрова – CEO на Пощенска банка, Максим Бехар – CEO на M3 Communications Group, Inc., Красимира Чемишанска – изпълнителен директор на Амджен България, Боряна Манолова – CEO на Сименс България, Диана Стефанова – управляващ директор на развойните центрове на VMWare,  Хуан Карлос Пералехо, изпълнителен директор на Нестле България, и Дарина Пенева, изпълнителен директор на Стантън Чейс България.

Стантън Чейс е международна компания, която предлага услугата директен подбор на ръководен персонал от 1990 година. Софийският офис на Стантън Чейс стартира своята дейност в началото на 2006 г., за да помага на компаниите при идентифициране и привличане на висококвалифицирани таланти за висши и средни ръководни позиции. Стантън Чейс предлага и консултантски услуги като оценка на лидерски умения, идентифициране на личностен потенциал, оценка на професионални и бизнес компетенции и др. Компанията с разполага с добре функционираща глобална мрежа от 72 офиса в 45 страни, в която работят над 350 специализирани консултанти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ