Paramount Global съкращава стотици работни места въпреки рекордната гледаемост на Супербоул

Paramount Global съкращава стотици работни места въпреки рекордната гледаемост на Супербоул

Paramount Global съкращава стотици работни места въпреки рекордната гледаемост на Супербоул

Paramount Global обяви, че ще освободи стотици служители, само един ден след като нейната телевизия CBS отчете рекордна гледаемост на тазгодишното издание на Супербоул, предаде CNBC.

Paramount ще съкрати около 800 души, или около 3% от работната си сила, според лице, запознато с въпроса. В края на 2022 г. Paramount Global имаше около 24 500 служители на пълен и непълен работен ден.

Засегнатите работници ще бъдат уведомени днес, каза главният изпълнителен директор Боб Бакиш.

„Тези корекции ще ни помогнат да надградим върху постигната инерция и да изпълним стратегическата си визия за следващата година. Аз твърдо вярвам, че имаме от какво да се вълнуваме“, пише Бакиш.

Paramount Global притежава различни активи, включително CBS, Paramount Pictures, Pluto TV, Paramount+, Nickelodeon, BET и Comedy Central. Съкращенията идват в момент, когато медийната компания обмисля варианти за сливане и придобиване. Paramount Global проведе ранни преговори за сливане със Skydance Media и Warner Bros. Discovery през последните месеци, съобщи CNBC по-рано.

Медийната компания предупреди служителите за предстоящи съкращения във вътрешна бележка миналия месец. По това време Бакиш каза, че Paramount Global трябва да „работи като по-икономична компания и да харчи по-малко“.

Нейната услуга за стрийминг Paramount+ продължава да губи пари всяко тримесечие. Платформата загуби 238 млн. долара през третото тримесечие. Компанията отчита финансовите си резултати  за четвъртото тримесечие на 28 февруари.

Тазгодишното издание на Супербоул LVIII постави рекорд по рейтинги със 1234, млн. зрители, като това е най-голямата телевизионна аудитория в САЩ след кацането на Луната.

CBS поиска рекордно високите цени от средно 6,5 млн. долара за всяка 30-секундна реклама в полувремето на срещата, според изследователската компания Guideline.

Мрежата спечели десетки милиони допълнителни приходи, тъй като мачът между „Канзас Сити Чийфс“ и „Сан Франциско Фортинайнърс“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ