Deutsche Telekom оглави класацията за най-ценна телекомуникационна марка в света

Deutsche Telekom оглави класацията за най-ценна телекомуникационна марка в света

Deutsche Telekom оглави класацията за най-ценна телекомуникационна марка в света

Deutsche Telekom спечели позицията на най-ценната телекомуникационна марка в света за първи път. Това показва новия доклад на водещата в света консултантска компания за оценка на марки Brand Finance

Увеличението на стойността на марката на Deutsche Telekom със 17% до 73,3 млрд. USD може да се отдаде на силна мрежа и успешно внедряване на оптични влакна в Европа, заедно с лидерството на 5G в САЩ, което повишава възприятията за свързаност на марката и приходите от групови услуги.

Изследването на Brand Finance подчертава лидерството на Deutsche Telekom по отношение на удовлетвореността на клиентите, повишавайки резултата на индекса за сила на марката (BSI) до 83,0 от 100. 

etisalat от e&, телекомуникационният вертикал на e& Group, се превърна в най-силната телекомуникационна марка в света, като тя може да се похвали с резултат от индекса на силата на марката от 89,4/100 и рейтинг AAA.

Процъфтяващ под по-голямата технологична група и ръководството на най-високо класирания телекомуникационен пазител на марката, Хатем Дуйедар, телекомуникационният оператор се разшири на нови пазари чрез своята програма Partner Market и стратегически придобивания. Бяха направени и значителни инвестиции в комуникационни кампании за насърчаване на познаваемостта на марката и трансформацията на марката от традиционен телеком в глобална технологична компания. 

Трансформацията на португалските операции на Altice от Altice Empresas към MEO Empresas, брандирана като MEO, доведе до увеличение на стойността на марката с 62% до 1 милиард USD, което я прави най-бързо развиващата се телекомуникационна марка. Увеличаването на брандираните приходи на MEO Empresas е ключовият двигател за увеличаване на стойността на марката.  

Huawei запазва статута си на най-ценната и най-силна марка за телекомуникационна инфраструктура, въпреки 30% спад в стойността на марката. Това следва продължаващата търговска забрана на Huawei от САЩ в продължение на повече от четири години, възпрепятстваща нейните бизнес направления чрез ограничаване на достъпа до критични глобални технологии. Обратно, индексът на силата на марката (BSI) на Huawei наистина се увеличи незначително до 80,6 от 100, след пускането на серията Huawei Mate 60, оборудвана със собствено разработен чип Kirin 9000S, на вътрешния пазар в Китай. 

Ericsson увеличава стойността си с 30% до 3,4 милиарда щатски долара, като най-бързо развиващата се марка за телекомуникационна инфраструктура след партньорство с AT&T за петгодишен проект за трансформация и цифровизация на мрежата, най-голямото финансово споразумение в историята на Ericsson. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ