Spotify придоби фирма, която открива вредно съдържание

Spotify придоби фирма, която открива вредно съдържание

Spotify придоби фирма, която открива вредно съдържание

От услугата за аудио стрийминг Spotify Technology обявиха сделка за придобиване на фирмата Kinzen, която й е помогнала да идентифицира вредно съдържание в платформата, предава Ройтерс. Условията на сделката обаче не бяха оповестени.

Придобиването е част от усилията на Spotify да се справи с вредното съдържание в услугата си след реакцията по-рано тази година относно "The Joe Rogan Experience", в която подкастърът беше обвинен в разпространение на дезинформация за COVID-19.

Базираната в Дъблин фирма работи със Spotify от 2020 г., като първоначално се фокусира върху целостта на свързаното с избори съдържание по целия свят. Оттогава правомощията на Kinzen се разшириха, за да включват насочване към дезинформация и реч на омразата.

"Kinzen предлага комбинация от инструменти и опит, за да ни помогне да разберем по-добре съдържанието на нашата платформа и нововъзникващите тенденции в злоупотребите", каза Сара Хойл, ръководител на отдела за доверие и безопасност на Spotify.

По-рано тази година Spotify заяви, че ще бъде по-прозрачна в начина, по който определя кое е приемливо и неприемливо съдържание. Компанията публикува правилата на своята платформа за първи път през януари. През юни тя сформира Консултативен съвет за безопасност, за да предостави информация относно вредното съдържание.

Kinzen ще предоставя ранни предупреждения за проблеми на различни пазари, помагайки на Spotify по-ефективно да модерира съдържание на повече езици.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Революция: На фитнес, без дори да ходиш до залата. И то, безплатно!
Златни кюлчета се продават като топъл хляб в магазините на Южна Корея
Уорън Бъфет за ИИ и въпроса, на който и най-добрите икономисти нямат отговор от 100 години
Урсула фон дер Лайен: Трябва да попречим на Китай да наводни пазара в ЕС с електромобили
800 000 души в Европа и САЩ са паднали в капана на една от най-големите онлайн измами
Цитат на деня
Колонката на мениджъра: Три истории с поука от Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на Интерпартнерс
Как да убедите Google, че сте експерт във вашата ниша