Да поговорим за бъдещето с Брад Библоу от GLOBUL

Да поговорим за бъдещето с Брад Библоу от GLOBUL

Да поговорим за бъдещето с Брад Библоу от GLOBUL

Запознайте се Брад Библоу, главен директор „Потребителски маркетинг“ в GLOBUL. През последните 19 години Брад е натрупал богат опит в областта на телекомуникациите. Започва работа като сътрудник в кол център, след което е преминал през 15 различни позиции в областта на продажбите и маркетинга, а преди 8 години се присъединява към екипа на Telenor Group.

Според Брад, работата в голяма мултинационална компания има много предимства. Telenor е сред водещите телекоми в света с над 13 организации в Европа и Азия и над 170 милиона абонати. Компанията има над 30 000 служители и годишни приходи от около 13 милиарда евро. Брад споделя, че възможността за комуникация и сътрудничество с колеги от цял свят, както и за споделяне на добри практики и начини за справяне с общи предизвикателства между компаниите в групата, е изключително ценна за него. Друга страхотна възможност, която Telenor предлага на служителите си, е работа в чужбина.

Международната кариера на Брад в Telenor започва в Сърбия, където остава 4 години, след което прекарва 3 години в Черна гора. Освен това, Брад е участвал в проекта по придобиването на GLOBUL, а след подписването на сделката се присъединява към новия управленски екип на компанията. Казва, че е взел решението да дойде в България много лесно, защото приема с удоволствие предизвикателството да се запознае с нова култура и да премине през трансформацията към нов начин на работа. Много неща в България му харесват, но най-вече - хората и тяхната страст към живота.

По време на посещенията си в повечето компании от групата на Telenor, Брад е имал възможност да контактува с различни националности и култури. Според него, ключът към преодоляване на културните различия е в общуването – трябва да се задават много въпроси и да се даде възможност на хората да споделят мнението си. Научаването на кратки думи на местния език също може да помогне, добавя Брад. Въпреки това, за самия него е било трудно да свикне с това, че българите изразяват „да“ с клатене на глава и „не“ с кимане, което е обратно на възприетото в повечето страни.

Според Брад, телекомуникациите са един от най-динамичните и бързо променящи се сектори. „Клиентите приемат телекомуникационните продукти и услуги изключително ентусиазирано. Затова, ако сте човек, който обича промяната и постиженията, силно ви препоръчвам да обмислите възможността за работа в GLOBUL.", завършва той.

 

Вижте още любопитни видеоинтервюта, в които специалисти от различни сфери в GLOBUL разказват за своята работа в компанията, за промените, предизвикателствата и възможностите, които срещат. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ