По-евтино е онлайн, няма опашки и друг носи тежките торби

По-евтино е онлайн,  няма опашки и друг носи тежките торби

По-евтино е онлайн, няма опашки и друг носи тежките торби

До 2 години 5% от всички покупки на хранителни стоки в София ще се поръчат през мрежата. В това е убеден Иван Александров, основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg

- Господин Александров, как се роди идеята за създаването на онлайн супермаркета ebag.bg?

- Идеята за проекта се роди след поредица от семейни спорове  кой да отиде до магазина да направи седмичното пазаруване. След това идеята се доразви и сега е реалност, за което много помогна развитието на цялата онлайн търговия, и това, че хората свикнаха, че онлайн няма опашки, и че получават същото качество на същата, а нерядко и на по-добра цена. Изследванията показват, че потребителите ходят поне в 4 супермаркета или хипермаркета на месец – защо да нямат един, който е отворен през цялото време и достъпен от всякъде.

- Колко време и усилия отне изграждането на платформата?

- Работата по проекта започна преди по-малко от година. Опитът ми като управляващ директор в дигитална агенция, в която управлявах над 50 души екип, ме научи, че където има търсене – има място за професионална услуга. И че ако правиш правилно нещата, клиентите ще дойдат отново и отново.

Наскоро чух една история от фирма за хостинг услуги – когато са пуснали услугата с 24 часово телефонно обслужване – имало е обаждания в 3 часа през нощта. Ей така - някой клиент проверява как работи услугата. При нас се случи същото - много хора решиха да тестват ebag.bg. И вече поръчват отново и все по-голяма част от покупките си.

Решихме да използваме готова платформа и в лицето на Gombashop намерихме надеждно техническо решение. Това ни позволи да стартираме проекта по-бързо и да инвестираме повече ресурси в развитие на услугата и нейната популяризация. Разработихме специална вътрешна система за поръчките, което е и нашето най-голямо ноухау. Благодарение на нея успяваме да поддържаме високо качество. В момента по проекта работи екип от 10 човека, като се надявам скоро да се разрастнем и да станем повече.

- По-евтино или по-скъпо ще излиза на софиянци да пазаруват хранителни стоки он-лайн? В тази връзка към кои клиенти се насочвате?

- Както може и сами да се убедите, цените в онлайн магазина не се различават от тези, които виждате в повечето супермаркети. Освен добрите цени се стараем да добавяме постоянно нови продукти, които да допринесат за голямото разнообразие в онлайн супермаркета.

Голямото предимство за потребителя е времето, което му се спестяваме и това, че някои друг ще носи тежките торби и ще ги достави в удобен час. Така че в крайна сметка – ако цените тези неща – по-евтино е онлайн. Най-оскъдният ресурс е времето, а ние даваме възможност клиентите ни да имат повече.

-  На какъв принцип се осигуряват доставките и как гарантирате качеството им?

- Продуктите за поръчките са подбират много внимателно и винаги са в перефектно търговско състояние – имаме гаранция в това отношение. Окомплектоването на поръчките става в деня на доставката. Продуктите се закупуват от верига супермаркети Фантастико в деня на доставката, като веригата гарантира за качеството на продуктите.

Засега доставките се извършват на територията на гр. София. Приемаме поръчки всеки ден, като поръчките, направени до 11:00 сутринта, могат да бъдат доставени в същия ден. Извършваме доставките всеки ден между часовете 12:00 и 21:00, като всеки клиент избира часови слот, който му е най-удобен. Автомобилите на ebag.bg са специално оборудвани с хладилни отделения с цел да запазим свежестта и качеството на продуктите.

- Какви планове за развитие на онлайн бизнеса имате оттук нататък?

- Проектът е нов на пазара и в момента развиваме една изцяло нова категория. Работим усилено да се превърнем в сигурен партньор за седмичното пазаруване на потребителите. Имаме планирани още функционалности по онлайн магазина, които да улеснят още повече пазаруването на потребителите. В момента обсъждаме съвместни кампании с различни брандове и подготвяме много изненади за нашите клиенти. Вярваме, че до 2 години 5% от всички покупки на хранителни стоки в София ще се поръчат през мрежата.

Венцислав Савов

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ