Търговските вериги минават в настъпление

Търговските вериги минават в настъпление

Търговските вериги минават в настъпление

Над 50 процента от европейските търговски вериги планират да открият по над 10 магазина в зоната на EMEA (Европа, Близкият изток и Африка) до края на следващата година. Това сочат данните от годишното изследване на компанията CB Richard Ellis (CBRE), което е обхванало 212 водещи компании в този сектор.

За сравнение, миналата година разширяване на бизнеса си са планирали под 50% от търговските вериги и то с двойно по-малко обекти от заяваваните към настоящия момент в допитването.

Германия е страната, в която планират да се развиват най-голяма част от търговските компании – 41% от участниците в анкетата я посочват като най-желана за инвестиции и разрастване на бизнеса им.

След нея са Полша и Франция с 33%, а на четвърто място е Италия от която са заинтересувани 30% от търговските вериги. На пето място е Великобритания с 29%, а шеста е Русия с 28%. Редом с нея е Чехия, също с 28%, а в челната десятка още са Испания (27%), Австрия (27 %) и Белгия (25%).

 В допитването общо са посочени 38 държави, в които големите търговски мрежи планират да се развиват през 2011 г.

41% от търговците възнамеряват да атакуват поне един нов пазар в Централна Европа, а други 39% - нова територия в Южна Европа

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ