Пощенска банка с доклад за корпоративна социална отговорност, заверен от външен одитор

Пощенска банка с доклад за корпоративна социална отговорност, заверен от външен одитор

Пощенска банка с доклад за корпоративна социална отговорност, заверен от външен одитор

Пощенска банка публикува първия български доклад за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие, изготвен в съответствие с международния стандарт G3 на Глобалната инициатива по отчетност (GRI) и заверен от независим външен одитор. Това е третият доклад за корпоративна социална отговорност, публикуван от финансовата институция, съобщиха нейни представители.

Докладът обхваща периода от 1 януари до 31 декември 2010 г. В него са включени основни данни за икономическото, екологичното и социално представяне на банката в съответствие с критериите и изискванията на стандарта G3.

За удостоверяване на надеждността на оповестените данни Пощенска банка си партнира с независимия одитор „Крестън БулМар“. Той е извършил преглед на основната информация, представена в доклада, съгласно принципите и критериите на АА1000 AS (2008) – международен стандарт за одит на отчети за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие. Потвърждаването на информацията, представена в отчета от трета, независима страна е допълнителна гаранция за нейната достоверност и надеждност. То отразява желанието на Пощенска банка да бъде открита и прозрачна по отношение на въздействието си върху околната среда, икономиката и обществото като цяло.

„Чрез този доклад споделяме нашите икономически, социални и екологични ангажименти през 2010 г. Устойчивостта не е просто програма или инициатива, тя е начин за правене на бизнес“, заяви Антъни Хасиотис, главен изпълнителен директор на банката.

В доклада за първи път се представя цялостна рамка за корпоративна отговорност на компанията, чрез която се цели да се постигне устойчиво бъдещо развитие. Докладът е достъпен онлайн. Той е фокусиран върху няколко области, които банката счита за основополагащи за своя бизнес – взаимоотношенията с клиенти, служители, акционери и доставчици и поетите ангажименти към околната среда и обществото.

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ