Списание „Мениджър” търси добрите примери в четвъртото издание на „Образът на България по света”

Списание „Мениджър” търси добрите примери в четвъртото издание на „Образът на България по света”

Списание „Мениджър” търси добрите примери в четвъртото издание на „Образът на България по света”

Те успяват, всички печелим, защото всеки успех на българин – независимо у нас или по света, е плюс за България. Но кои са те, добрите примери, които ще превърнат минусите в негативните представи за страната ни в положителни нагласи? На този въпрос ще търси отговор четвъртото издание на утвърдилия се вече годишен форум, организиран от сп. „Мениджър” – „Образът на България по света”. Началото му е днес от 14.00 ч. във VIVACOM Art Hall.

Специален гост и участник във форума ще е Хървойе Хрибар, хърватски режисьор, лидер на хърватската филмова индустрия и създател на рекламния клип на Хърватия „Ода на радостта”, който печели Туристическия „Оскар” в Берлин през 2012 г.  Заедно с него, в дискусията ще се включат диригентът Максим Ешкенази – име, което вдига на крака публиката в най-елитните концертни зали по света;  Елена Немцова, основател и директор на училище ЕСПА; Румен Илиев от LАUNCHub, Добрина Чешмеджиева, водещ на предаването „Референдум” по БНТ; Кристина Тоцева, управляващ директор на Commetric; Мила Натудова, мениджър проекти, “Тук-Там”

Акцент във форума ще е огласяването на специално проучване как България е представяна в чуждите медии, изготвено от Commetric.  А сред обсъжданите теми ще стане дума какви истории да разказваме за страната ни в медиите, киното и рекламите, как да станем привлекателни чрез независими културни продукти, как и какво можем да продаваме на света, кои са най-привлекателните пазари за българските продукти в момента. Ще търсим и отговори на въпросите можем ли да създадем нови модели за подражание и кои са наистина адекватните инструменти, с които институциите могат да популяризират страната.

Четвъртото издание на „Образът на България по света” ще се осъществи с подкрепата на Банка ДСК, Училища ЕСПА, Уолтопия, Vivacom, „Тук-Там”. Криейтив партньор е агенция The Smarts, медиен партньор - БНТ.

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ