„Икономедия” взе в. „Пари” слива го с „Дневник”

„Икономедия” взе в. „Пари” слива го с „Дневник”

„Икономедия” взе в. „Пари” слива го с „Дневник”

Два ежедневника – в. „Пари” и в. „Дневник” се сливат от октомври, след финализирана сделка за стратегическо партньорство между „Икономедия” и Bonnier.

„Икономедиа" е издател на вестниците "Дневник" и "Капитал", а шведската медийна компания Bonnier у нас е собственик на”Пари”.

Досегашният изпълнителен директор и главен редактор на бизнес ежедневника „Пари” Лилия Апостолова става изпълнителен директор на „Икономедиа”. Елица Ангелова, заемала този пост досега, напуска компанията.

Сделката беше огласена чрез официално съобщение на „Икономедиа”, което гласи:

"Икономедиа" и Bonnier сключиха сделка за стратегическо партньорство и вестник "Пари" вече е част от портфолиото на "Икономедиа". Вестникът ще запази бизнес позиционирането си и ще бъде значително подсилен като формат след вливането в "Икономедиа", която има богат и дълъг опит в България в областта на издаване на бизнес медии.

"Икономедиа" планира да слее двата всекидневника "Дневник" и "Пари", като запази и развие допълнително най-силните страни на двете издания.

"Радваме се, че "Пари" ще се присъедини към "Дневник" и "Икономедиа". Заедно ще формираме по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите. Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение.", коментира Андерс Ериксон, CEO на Bonnier Business Press International, каза:

 "Стратегическото партньорство между "Икономедиа" и Bonnier е много добра новина за българския медиен сектор. Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на "Пари", "Дневник", "Капитал" и останалите заглавия. Договорът ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и най-добри практики.", заяви от своя страна Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа".

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ