"Топлофикация - София" предлага парното да поевтинее от 1 юли

Топлофикация - София предлага парното да поевтинее от 1 юли

"Топлофикация - София" предлага парното да поевтинее от 1 юли

По-евтина топлинна енергия с 31 стотинки за мегаватчас от 1 юли, предлага "Топлофикация-София" за регулаторния период 2023/24 г. Дружеството подаде заявлението си за новата цена на топлинната енергия в търсене на баланс между оптимална и социално приемлива за клиентите стойност на предоставяната услуга, съобщават от "Топлофикация-София". В предложената  по-ниска цена от 137,55 лв. за мегаватчас, която ще влезе в сила от 1 юли 2023 г., са отчетени намалените цени за природния газ в Европа, както и ръстът на инфлацията у нас.

В момента еднокомпонентна цена на топлинната енергия за битови и стопански потребители е 137,86 лева за мегаватчас.

Според топлофикационното дружество Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) и тази година не е дала указания за използването на конкретни ценови параметри за природния газ и въглеродните емисии, които да бъдат използвани в заявленията на топлофикационните дружества.

 "Топлофикация София" ще се съобрази с финалното решение на КЕВР. Регулаторът ще се произнесе в срок до 30 юни 2023 г., като при постановяване на окончателното решение ще прецизира ценообразуващите елементи на база на актуалната информация към края на юни 2023 г.   

При последваща промяна на цената на природния газ в нормативно установените параметри, КЕВР следва да се самосезира и актуализира цената на топлинната енергия, се посочва в съобщението на  столичното топлоснабдително дружество.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Мизофонията всъщност може да е много по-често срещана, отколкото си мислехме
Домашните по математика могат да донесат повече вреда, отколкото полза
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 13 до 19 май
Арнолд Шварценегер за най-продуктивното начало на деня
14 факта за силата на волята и как да я тренирате
Чистата и проста истина рядко е чиста и никога проста. Оскар Уайлд
5 въпроса, които ще ти помогнат да избереш работата, която най-добре ти подхожда
Медийните гиганти ухажват рекламодателите, докато разходите се пренасочват към цифровите технологии