DHL се сблъсква със скок на транспортните разходи след ситуацията в Червено море, Siemens търси доставчици

DHL се сблъсква със скок на транспортните разходи след ситуацията в Червено море, Siemens търси доставчици

DHL се сблъсква със скок на транспортните разходи след ситуацията в Червено море, Siemens търси доставчици

Логистичната компания DHL е изправена пред увеличени транспортни разходи поради ситуацията в Червено море, съобщиха представители на компанията пред европейски медии.

„Активно наблюдаваме ситуацията, тъй като няколко големи превозвачи отклоняват корабите си около нос Добра надежда, което води до по-дълги транзитни времена и по-високи разходи за доставка. Като се има предвид променливият характер на ситуацията, ние сме в тесен контакт с нашите клиенти и ще актуализирайте редовно за всички нови разработки.", отбелязват от компанията.

DHL изтъква, че предлага на клиентите „алтернативни начини на транспорт, като въздушен транспорт или мултимодални решения“.

Междувременно германският електротехнически концерн Siemens усеща влиянието на ситуацията в Червено море и работи върху алтернативни варианти за доставка на компоненти, съобщиха от компанията. „Подобно на много други компании, ние в момента изпитваме частични ограничения в нашите вериги за доставки. Нашите служители вече работят с доставчици върху алтернативи за справяне с потенциални прекъсвания на доставките. Ние продължаваме да следим отблизо ситуацията“, се казва в съобщението на концерна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Революция: На фитнес, без дори да ходиш до залата. И то, безплатно!
Златни кюлчета се продават като топъл хляб в магазините на Южна Корея
Уорън Бъфет за ИИ и въпроса, на който и най-добрите икономисти нямат отговор от 100 години
Урсула фон дер Лайен: Трябва да попречим на Китай да наводни пазара в ЕС с електромобили
800 000 души в Европа и САЩ са паднали в капана на една от най-големите онлайн измами
Колонката на мениджъра: Три истории с поука от Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на Интерпартнерс
Цитат на деня
Как да убедите Google, че сте експерт във вашата ниша