10-те най-подходящи олимпийци за рекламни лица (3)

10-те най-подходящи олимпийци за рекламни лица (3)

10-те най-подходящи олимпийци за рекламни лица (3)

Кои са спортистите от Олимпиадата, които биха стояли в реклама най-добре? На този въпрос дава отговор и третият епизод от поредицата ни в последните дни. Ето кои имена включва още тя:

6. Мо Фарах, спринтьор

Атлетът триумфира на 10 000 м, като с тази си победа стана третият британец, спечелил златен медал с постижение от 44 минути. Това изстреля Фарах към първите страници на всички вестници във Великобритания. Седмица по-късно той спечели и бягането на 5000 м. С този дубъл, Мо стана седмият човек, победил и в двете дисциплини. Роденият в Сомалия спринтьор има спонсорски договори с Nike и Lucozade. Маркетинг експертите на Острова предвиждат, че ще спечели близо $2 милиона през следващата година от участие в реклами.

5. Джесика Енис, седмобой

Олимпийските игри поставят под напрежение всеки един спортист. Представете си какво психологическо бреме бихте носили, ако сте представител на домакините. Такъв е случаят с атлетката Джесика Енис. Тя беше поставена под голям натиск, докато спечели златния медал при жените в седмобоя, както и се очакваше от нея. Нейният спонсор British Airways стигна толкова далеч, че изрисува образа й близо до летище Хийтроу. Така всички пристигащи спортисти на летището виждаха лика й с думите: „Добре дошли на наша територия”. Джесика има договори и с марки като Jaguar, Powerade, Aviva and Olay. Смята се, че шансовете й за нови реклами са още по-големи, след игрите в Лондон. Експерти изчисляват, че има възможност да спечели $3 милиона от участия в реклами през следващата година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ