Големите компании, които смениха логата си през 2012 г. (2)

Големите компании, които смениха логата си през 2012 г. (2)

Големите компании, които смениха логата си през 2012 г. (2)

Логото е лицето на компанията. То е най-ценният и най-видимият маркетингов инструмент. Именно поради тази причина големите компании правят от време на време леки или съществени корекции, за да стане техният бранд по-отличим. Дали това работи или не е много спорен въпрос. Според едни логото не трябва да се пипа, според други трябва да търпи промени през годините. Къде е истината – както винаги, сигурно е по средата, но през 2012 г. станахме свидетели на доста промени в това отношение. 

Във втората част на тази мини поредица ще ви припомним няколко от тях (от лявата страна са старите, от дясната новите лога).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ