Най-ексцентричните поръчки в лукс хотели 5

Най-ексцентричните поръчки в лукс хотели 5

Най-ексцентричните поръчки в лукс хотели 5

Чартър за домашния любимец

Peninsula Hotel, Лос Анджелис

Джеймс Литъл от Peninsula Hotel може би е един от мениджърите на хотели с най-богат опит и пъстър списък от необичайни поръчки на клиенти, които му се е налагало да изпълнява като се има предвид, че повереният му обект е в Бевърли Хилс. Но от всички, той избира да сподели случка, в която се наложило да влезе в ролята на придружител на домашен любимец. Стопанката, която живеела в Лондон, често отсядала в Peninsula Hotel при пътуванията си до Щатите. Веднъж решила, че прекарва твърде много време в Америка без любимото си куче и наредила на Литъл да организира за животинката чартърен полет. След това обаче размислила и решила, че ще е много по-уместно Литъл лично да придружи четирикракия VIP-пасажер. Наложило се мениджърът да прекара една седмица в Лондон, докато своенравният териер привикне с него и чак тогава да го доведе в хотела при щастливата му стопанка. Дребна подробност е, че кучето летяло в бизнес-класа, докато придружителят му получил билет за икономичната класа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ