7Up след основен ремонт

7Up след основен ремонт

7Up след основен ремонт

7Up пусна в средата на февруари международно обновяване на марката, което има за цел да засили глобалното й позициониране. Ребрандирането включва нов външен вид и слоган "New Get Up, Same 7UP". Това е първият основен ремонт на марката от повече от седем години. Дизайнът запазва характерния си зелен цвят, като същевременно предприема стъпки за подчертаване на цитрусови елементи, предава Marketingdive

Реформата на марката идва, след като подобни газирани напитки с цитрусов вкус се стремят да пробият на пазар, отдавна доминиран от предлагането на Sprite от Coca-Cola.

Новата визуална идентичност ще започне да се разпространява в световен мащаб през март 2023 г., започвайки в Бангладеш, Китай, Египет, Индия, Ирландия, Латинска Америка, Пакистан, Саудитска Арабия, Обединеното кралство и всички европейски пазари.

Като част от международната кампания, 7Up се стреми да подчертае моментите на "издигане нагоре" над обикновените ежедневни задачи, които ще служат като творческа допирна точка за напредъка на марката.

Марката ще пусне първата си платформа за ангажиране на потребителите през тази пролет във всички свои международни активации.

"UPliftment е концепция, която резонира сред хората в световен мащаб. Нашата нова визуална идентичност за 7Up беше вдъхновена преди всичко от създаването на моменти на UPliftment от марката през цялата й история", обяснява Мауро Порчини, старши вицепрезидент и главен директор по дизайна в PepsiCo. 7Up е марка на Keurig Dr Pepper, но се управлява в международен план от PepsiCo.

Ребрандирането се върти около нова система за визуална идентичност, която се стреми да се ангажира с потребителите от различни култури, региони и езици. Създаден от екипа за дизайн и иновации на PepsiCo, новият дизайн включва характерното за марката зелено с цитрусови нюанси и линии с висок контраст, които внушават възходяща енергия, се посочва в прессъобщението на компанията.

Безалкохолната напитка също използва ребрандирането като възможност да подчертае варианта си с нулева захар. Според марката, 7Up Zero Sugar има двуцифрен ръст през последните две години и се разширява на седем нови пазара през последните 12 месеца. Содата вече се предлага на 76 пазара по света.

Ходът на PepsiCo може да се разглежда като опит за по-нататъшно навлизане на пазара на цитрусови напитки. В Съединените щати започна лансирането на Starry в началото на 2023 г. Starry, който до голяма степен е фокусиран върху поколението Z, е последният опит на PepsiCo да получи част от пая Sprite. Starry също наскоро стана официалната безалкохолна напитка на WNBA и NBA. 

Източник: Сара Карлович за marketingdive.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                   

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ