Четири съвета за още и още продажби

Четири съвета за още и още продажби

Четири съвета за още и още продажби

Когато става въпрос за споделяне на вашето съобщение и продажба на оферти, има изобилие от платформи, които да ви помогнат да направите точно това. Всяка платформа предлага креативни начини за извършване на продажби, което ви позволява да го правите без да се показвате ежедневно.

Първо: Важно е да изберете коя платформа усещате като най-добра за използване. Добрите показатели при вземането на това решение са къде се чувствате спокойни. Ефективно е да се придържате към ключовите платформи. Не е нужно да използвате всички социални медийни платформи, за да постигнете успех. В крайна сметка вие трябва да продавате, ангажирате, създавате и изграждате своята империя там, където смятате, че е най-добро и подходящо за вас, вашия бизнес и вашата аудитория.

Независимо дали става въпрос за създаване на имейл списък, публикуване във Facebook, Instagram, YouTube, издаване на подкасти или книги на Amazon, каквото и да е – притежавайте го! Вземете решение да заявите вашата платформа като място, където продажбите ще се правят многократно и с лекота. След като заключите платформата, е време да се ангажирате с аудиторията си и да продавате. Ето как:

1. Създайте съдържание за пренасочване

Важно е да създавате съдържание, в което вярвате. Веднъж създадено, то може да бъде преназначено за други платформи. Възможността да пренасочите вашето съдържание ще спести време и ще ви позволи да развиете бизнеса си чрез непрекъсната ангажираност на вашите платформи с минимални усилия. Пример за това може да бъде писане на блог или стрийминг излъчване. След това съдържанието се пренасочва по множество начини, като се изваждат кратки клипове, цитират се или се подчертават твърдения и ключови фрази, за да изведе вашето послание по нов начин.

2. Създайте текущи продажби

Има много начини, по които можете да създадете текущи продажби. Има програми за членство (текуща програма с общност), вечнозелени програми (програма, която е отворена през цялото време с текуща общност) и програми за домашно обучение (програма със собствено темпо без активна общност). Всички те могат да се продават на всяка платформа чрез платена или органична реклама, като и двете могат да бъдат автоматизирани. След като тези системи бъдат настроени и сте създали оригиналната програма или съдържание, то ще продължи да се продава.

Друг начин да привлечете клиенти да влязат във вашето пространство и да се присъединят към имейл списъка ви е чрез създаване на безплатни подаръци! Става въпрос за създаване на съдържание с висока стойност и обслужване за вашите идеални клиенти. Ключово е да не се сдържате и да раздавате качествени продукти като безплатни подаръци!

3. Правете пари при повторение с безплатна фуния за подарък

След като някой избере безплатния подарък, той получава предложение за закупуване на програма или продукт - често на ниска себестойност (въпреки че няма правило, че трябва да е евтин). Първоначалната оферта може да бъде на цена от $7-100 и да струва безкрайно повече от цената за покупка. Ако изберат да закупят тази оферта, тогава им се предлага следващият продукт, който е с висока инвестиционна цена. Можете да правите това толкова пъти, колкото желаете. Това е начинът, по който създавате предимно автоматизиран доход.

4. Развийте правилното мислене

Важно е да погледнете какви вярвания имате в момента, които може би ви блокират да създавате постоянен паричен поток. След като отделите време, за да идентифицирате и признаете тези вярвания, можете да се запитате какви вярвания ви трябват или искате да имате вместо тях? По-долу е дадено упражнение, подчертаващо този процес. Формулирайте за себе си 5-10 основни вярвания за това как продажбите вървят за вас сега по отношение на автоматизиран поток от приходи, нови клиенти, идващи във вашето пространство и всичко друго, което ви хрумне тук. Запомнете, всички вярвания са избор. 

Източник: Катрина Рут за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова            

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ