Какво е добро съдържание за вашата маркетингова стратегия за франчайз

Какво е добро съдържание за вашата маркетингова стратегия за франчайз

Какво е добро съдържание за вашата маркетингова стратегия за франчайз

Франчайз маркетингът има много части, включително SEO, платено търсене, социални медии и много други. Но един от най-важните аспекти на добре разработената дигитална маркетингова стратегия е съдържанието – нещата, които пишете и споделяте, за да разкажете и продадете историята на вашата марка или бизнес.

Доброто съдържание е не само информативно, но и ангажиращо. То подтиква читателя да иска да научи повече и, ако е оптимизиран правилно, може да ви каже кой е читателят и как ви е намерил. Висококачественото съдържание променя маркетинговата игра, като опитни франчайз дигитални търговци му дават предимство, а добре информираните клиенти разбират неговата стойност. Накратко, ако не разчитате на това като част от маркетинговата си стратегия за франчайз, вие се отдалечавате от парите.

В основата си дигиталният франчайз маркетинг е изграждането на доверие между марката и нейния най-добър клиент. Става въпрос за създаване на връзка.

Сега си представете, че се опитвате да направите това, без да използвате думи. Нямаше да е лесно. Обмисленото, последователно, надеждно съдържание – уеб страници, стълбови страници, блогове и електронни книги, само някои примери – са думи и средство за свързване с хората. Смисленото съдържание е разказването на истории. Това е езикът, който използвате, за да хуманизирате вашата марка или бизнес и да споделите тяхната история и цел. Доброто съдържание напомня на потребителите, че зад името на марката стоят хора, хора точно като тях, което позволява по-добра връзка между вашите клиенти и това, което предлагате.

Каква е стойността на доброто съдържание? 

Потребителите днес са много по-придирчиви по отношение на това как получават информация за марката или продукта, като предпочитат да упражняват повече контрол върху процеса. Старата школа изходящи маркетингови усилия като печатни, телевизионни реклами и кампании за директна поща не достигат до предишната аудитория и квалифицираните търговци на входящо цифрово съдържание знаят това. Те знаят как да използват думи, за да привлекат и ангажират читатели, да разкажат историята на марката, да подчертаят нейните отличителни черти и да зарадват читателите с полезна информация, която ги кара да искат да научат повече.

Разчитането на добре създадено съдържание не е просто интелигентен начин да създавате връзки и да наблюдавате растежа на марката; освен това е много рентабилен. Маркетингът на съдържание струва 62% по-малко от традиционните маркетингови усилия и генерира приблизително три пъти повече потенциални клиенти.

Всъщност, 60% от потребителите се интересуват да потърсят продукт, след като прочетат за него. Вместо това 70% от хората биха научили за марка чрез съдържание, отколкото чрез реклама. 

78% от хората смятат, че са изградили връзка между себе си и марката, след като са прочели персонализирано съдържание. 90% от потребителите намират персонализираното съдържание за полезен начин да научат повече. 

Накратко, богатото и стабилно съдържание позволява на вашия маркетингов долар да отиде много по-далеч и осигурява възвръщаемост, която малко други маркетингови усилия могат да дублират.

Какво е добро съдържание? 

Едно е да разберете, че качественото съдържание е от съществено значение за развитието на вашата марка и достигането до най-добрия ви клиент; друго е да го разпознаете. И така, какво е добро съдържание?

Доброто съдържание не е просто въпрос на измисляне на думи, въпреки че това със сигурност е част от него. Ясно, стегнато писане, което не кара читателите да си чешат главите, е удоволствие за четене, а доброто съдържание на марката е написано от професионалисти, които имат солидни познания по граматика и пунктуация, но имат и такива за вашата марка и нейния глас. Те са писатели, които са запалени да разкажат вашата история и винаги търсят нови възможности да го направят по начини, които резонират с читателите. Те знаят, че това, което пишат, е продължение на вашата марка, което означава, че знаят кой сте вие ​​и вашата аудитория. Тяхното писане ще адресира болковите точки, ще предложи решения и ще идентифицира възможности.

Добрите писатели на съдържание също ще имат солидно разбиране за ролята, която тяхното писане играе в генерирането на бизнес за вас и вашата марка и как помага да придвижите читателя надолу по фунията на продажбите. Това означава, че от гледна точка на SEO, висококачественото съдържание трябва да включва призиви за действие, хипервръзки към надеждни източници и ключови думи, които ще помогнат на вашето съдържание да се вижда често и да изпреварва конкуренцията. 

Каква е разликата с доброто съдържание? 

Независимо дали сте нововъзникваща марка или утвърдена, франчайзодател или франчайзополучател, автентичното оригинално съдържание е франчайз маркетингово решение, което може да ви помогне да достигнете до повече и по-добре квалифицирани потенциални клиенти, които могат да се превърнат в продажби. Оптимизираното за търсачки съдържание може да помогне на вашата марка или бизнес да станат по-видими, а добре планираните стратегии за съдържание, като модела на стълб/клъстер, могат да ви помогнат да се класирате по-високо в онлайн търсенията.

В по-голямата картина качественото съдържание може да изгради информираност за марката и да ви позиционира като авторитет във вашата индустрия. Колкото повече добро съдържание генерирате и споделяте, толкова повече публиката ще разчита на него, за да отговори на въпроси и да представи идеи или възможности. Вашата марка ще стане повече от това, което продава; ще се превърне в доверен ресурс.

Маркетингът на съдържанието е гъвкав и отзивчив инструмент, който в ръцете на опитен маркетингов екип може да издигне вашата марка и да я задържи пред най-добрите ви клиенти. Освен това, той може да предостави ценни данни, които вашият екип може да използва, за да прецизира всички ваши маркетингови усилия, така че да работят в унисон. Може би най-важното е, че доброто съдържание на марката може да накара най-добрите ви клиенти да се радват, че са ви открили – което може да проправи дълъг път към установяване на дълголетието и стойността на вашата марка.

Източник: Стивън Галиган за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ