Не търсете потребители за продуктите си, търсете продукти за потребителите си

Не търсете потребители за продуктите си, търсете продукти за потребителите си

Не търсете потребители за продуктите си, търсете продукти за потребителите си

Работите в сферата на маркетинга и се нуждаете от вдъхновение? Почерпете го от мъдростта на великите в тази област.

***

"Не търсете потребители за продуктите си, търсете продукти за потребителите си.”
Сет Годин

"Маркетингът е твърде важен, за да бъде оставен на маркетинг отдела.”
Дейвид Пакард

"Съдържанието е цар!”
Бил Гейтс

"Ако имаш повече пари, отколкото ум, фокусирай се към outbound marketing (реклами, търговски изложения, телефонни обаждания с оферти). Ако имаш повече ум, отколкото пари, насочи се към inbound marketing (създаване на продажби не чрез постоянно предлагане, а чрез привличане на целева аудитория, в което се разчита на най-сложното от всички предимства – да имаш какво да кажеш на аудиторията и да можеш да го кажеш по интересен начин).”
Гай Кавазаки

”Целта на маркетинга е да познава и разбира клиента толкова добре, че продуктът или услугата да му пасва и да се продава от само себе си.”
Питър Дракър

"Основната задача на маркетинга е да продава повече, на повече хора, по-често, и на по-високи цени. Няма друга причина той да се извършва.”
Серхио Зиман

"Това, което наистина решава дали клиентите ще купуват или не, е съдържанието на рекламата, не формата й.”
Дейвид Огилви

"Вместо с еднопосочно прекъсване, уеб маркетингът е свързан с доставянето на полезно съдържание в особено подходящ момент, когато купувачът се нуждае от него.”
Дейвид Мийрман Скот

"Тъй като цели да създава потребители, всяко бизнес начинание има две и само две основни функции: маркетинг и иновации.”
Питър Дракър

"Пазарите са разговори.”
Ливайн, Локи, Сийрлс и Уайнбергер

"Което помага на хората, помага на бизнеса.”
Лео Бърнет

"Маркетингът отнема ден за учене. За жалост отнема цял един живот за усъвършенстване.”
Фил Колтър

"Рекламата в окончателния анализ трябва да бъде новина. Ако не е новина, е безсмислена.”
Адолф Окс

"Трябва да спрем да прекъсваме това, от което хората се интересуват, и да бъдем това, от което хората се интересуват.”
Служител на J. Walter Thompson

"Щом се разшири от нова идея, човешкият ум никога не се свива до първоначалния си размер.”
Оливър Уендъл Холмс

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ