„Ти ли ще ми кажеш?“ – новата кампания на JTI България за отговорно поведение

„Ти ли ще ми кажеш?“ – новата кампания на JTI България за отговорно поведение

„Ти ли ще ми кажеш?“ – новата кампания на JTI България за отговорно поведение

Под наслов „Ти ли ще ми кажеш?“ JTI България започна комуникационна кампания, която има за цел да напомни на потребителите на тютюневи продукти да изхвърлят правилно филтрите им след употреба – на предназначените за това места. Кампанията се реализира през ноември и декември 2023 г. в радиоефира и социалните мрежи и апелира за отговорно потребителско поведение като дава примери за реални ситуации, в които попадат потребителите на тютюневи продукти.

Посланията в кампанията са базирани на ситуациите от ежедневието ни и на някои от често срещаните случаи, в които виждаме неправилно изхвърляне на филтри от цигари или други тютюневи изделия – например на тротоара, в парка или градинката, на плажа, или през прозореца на колата.

„Според проучване, направено в Европейския съюз, средно три от десет филтъра от тютюневи продукти се изхвърлят неправилно. Но не ни е нужна точна статистика, за да бъдем по-отговорни спрямо средата, в която живеем. Да изхвърлиш цигарения филтър правилно е толкова малко усилие, а резултатът от него е мигновен.“, коментира Мáртон Патаки, управител на JTI България.

От Джапан Табако Интернешънъл България (JTI България) уточняват, че комуникационната кампания под наслов „Ти ли ще ми кажеш?“ се осъществява в изпълнение на чл. 23 от Наредба за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ