Модерен маркетинг и предприемачество - новите специалности в Датския колеж

Модерен маркетинг и предприемачество - новите специалности в Датския колеж

Модерен маркетинг и предприемачество - новите специалности в Датския колеж

Модерен маркетинг и предприемачество са новите специалности, по които стартира обучение от тази учебна година Датският колеж в България.

Продължителността на програмите по двете специалности  е 3 години в три форми – редовна, задочна и задочно-алтернативна. Студентите завършват с образователно-квалификационна степен „професионален бакалавър, която, за разлика от „университетския бакалавър”, е силно ориентирана към практиката.

Висшето учебно заведение е фокусирано върху модерния маркетинг, печелившата търговия и високоефективния мениджмънт.

Българските студенти вече достатъчно добре осъзнават своите интереси от обучението, имат опит и представа за качеството на обучение в Европа. "Трябва да отбележим, че нивото на подготовка и образование на нашите възпитаници е европейско и това го доказва международното проучване Trendence Graduate Barometer Europe - 2015”, заявява доц. д-р Ана Хубанова, директор на Колежа по МТ&М - по-известен като Датски колеж. „Стремежът ни е да предлагаме адекватно обучение с най-актуалните тенденции у нас и по света, подготвяйки младите хора за реализацията им в живота”, допълва тя.

64,3% от анкетираните студенти от Колежа по мениджмънт, търговия и маркетинг (МТ&М), известен и като Датския колеж, се чувстват оптимално подготвени за професионалната си кариера, благодарение на образованието си.  Това сочат данните от последното международно анкетно проучване за професионална реализация и образование Trendence Graduate Barometer Europe - 2015, в което Колежа по МТ&М участва вече шеста поредна година.

В проучването са участвали 952 европейски университета от 24 страни и 281 749 студенти, които са отговаряли на въпроси, свързани със степента на удовлетворение от обучението и нагласите им за бъдещо професионално развитие.

Анкетираните студенти на Датския колеж в София подчертават, че са изключително доволни от учебната среда, методиката на преподаване, съдържанието на обучението. Те са поставили отлична оценка на преподавателите си и възможността за непрекъсната връзка с тях, на практически насоченото обучение.

Общата оценка за Колежа по МТ&М е отлична, като се отбелязва, че това е едно от най-престижните висши училища с признати в Европа и света дипломи.

Що се отнася до бъдещата им професионална кариера, студентите считат, че получават добра базова подготовка и солидни професионални умения.

„80% от професионалните бакалаври на колежа се реализират по специалността си. Това е един много добър показател за нашия успех, като учебно заведение”, заявява доц. д-р Ана Хубанова. Тя споделя, че една от целите на Колежа е така да подготви студентите, не да търсят работа, а да създават бизнес и да печелят пари.

Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг е единственото специализирано висше училище в България, което предлага професионално обучение на бакалаври по Маркетинг и Предприемачество. То е гъвкаво, модерно учебно заведение, отговарящо на съвременните стандарти и по нищо не отстъпва на останалите висши учебни заведения в България и Европа.

От днес, там стартира кандидат-студентската кампания, която приключва на 30 септември 2015 година.

От специализираното висше училище очакват силно мотивирани кандидат-студенти, които искат да се реализират в сферата на маркетинга и предприемачеството, а като цяло и в живота. 

Интересът към Датския колеж е голям и причината за това е, че учебната програма е обвързана с придобиването на практически знания и умения. Освен това той предоставя и гъвкави форми  на обучение – редовна, задочна,  задочно алтернативна, т.е. след работно време, в събота и в неделя.

Освен образователна институция, колежът се утвърждава като станал съвременна „работилница” за кадри, като е подготвил  многобройни специалисти в областта на търговията, бизнеса и маркетинга, които работят на световните пазари, заемат мениджърски или изпълнителни длъжности в частни и държавни фирми или развиват собствен бизнес. Датският колеж и СофтУни на Светлин Наков имат действащо партньорство в областта на обучението. Осен това предлага различни възможности за обучение по програма „Еразъм+” в Европа.

В периода 1-30 септември, документи за прием в Колежа се подават всеки работен ден в Информационния център в сградата на висшето училище в София на  бул. „Цар Борис III”.№126. За повече информация относно датите за записване, приема, учебната база, продължителността, формите на обучение, стипендии и такси: www.mtmcollege.org  

----------------------------------------------------------

Любопитни факти за Колежа по МТ&М:

- Колежът е с над 20 годишна история и няколко хиляди завършили възпитаници;

- 80% от професионалните бакалаври на колежа се реализират по специалността си;

- Над 35% от завършилите, работят в сферата на маркетинга;

- 25%  от студентите са се реализирали в областта на мениджмънта и търговията;

- Голям процент от завършилите висшисти са започнали собствен бизнес;

- 92,8% от студентите смятат, че в процеса на обучение се възпитават в сериозно отношение към работата, в спазване на срокове и качество;

- 86,7%  се самоопределят като достатъчно мобилни и отворени към нови предизвикателства;

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ