United Partners с единствената награда за България от IPRA

United Partners с единствената награда за България от IPRA

United Partners с единствената награда за България от IPRA

Българската агенция United Partners грабна престижна награда на международния конкурс на IPRA за постижения в пиара през 2016 г. 

Отличието е с висока стойност, тъй като за първи път призът за международна пиар кампания на IPRA отива при агенция от Централна и Източна Европа.

United Partners е наградена за проекта за EEMUSIC ("Energy Efficient Music Culture"). Признанието е присъдено от авторитетното международно жури на "Golden World Awards 2016", съставено от членовете на IPRA (Международната асоциация на PR специалистите).

Проектът, който бе отличен, е насочен към представителите на бизнеса в музикалната индустрия. Той е осъществен с финансовата подкрепа на програмата "Интелигентна енергия – Европа" и има за цел да покаже на организаторите на фестивали и музикални събития как индустрията може да използва различни инструменти, за да измерва въглеродния отпечатък, който оставя, и да намали вредните емисии.

Освен в България, проектът беше активен и в повечето европейски държави, сред които Австрия, Белгия, Хърватия, Чехия, Дания, Естония, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Исландия, Ирландия, Италия, Латвия, Литва, Малта, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Словения, Испания, Швеция, Великобритания.

За първи път в тази категория е номинирана не само агенция от България, но и от Източна Европа. Това е най-доброто доказателство, че нивото на PR услугите в България вече е достигнало международните стандарти, отбелязват от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

За "Golden World Awards"

Всяка година жури от опитни професионалисти в сферата на връзките с обществеността събира номинации за най-добрите пиар проекти. Изготвя се шорт-лист от номинираните проекти, от които веднъж годишно, по време на Golden World Awards, най-добрите са отличени. По думите на самото жури най-важните параметри, по които се оценява една кампания, са общественото значение и полза, постигнатите конкретни цели, иновативните творчески стратегии и демонстрираните резултати.

За IPRA

Това е най-голямата организация, обединяваща работещите в сферата на Public Relations – Международната PR асоциация (IPRA). Тя е създадена преди 60 години в Лондон, на 1-и май 1955 г. От 1990 г. насам IPRA организира ежегодните награди "Golden World Awards", които отличават най-добрите пиар кампании в света за изминалата година.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ