„Телерик” организира интерактивeн уъркшоп за млади предприемачи

„Телерик” организира интерактивeн уъркшоп за млади предприемачи

„Телерик” организира интерактивeн уъркшоп за млади предприемачи

Българската компания „Телерик“ - световен доставчик на инструменти и решения за разработка и анализ на междуплатформени и мобилни приложения организира интерактивен уъркшоп за млади предприемачи. Leancamp Sofia 2014 ще се проведе на 31. май от 10:00 до 17:00 часа в сградата на „Телерик” на бул. „Ал. Малинов” 31, ет. 2, в София.

Форматът на събитието води до директно внедряване на Lean принципите в дейността на участващите стартъпи. Всеки участник ще има възможността да избере тема на обсъждане и да предложи конкретен бизнес казус от своята практика, който да бъде решен.

В основата на интерактивното събитие е Lean startup методологията, според която предприемачите могат да съкратят значително своите цикли за разработване на продукти чрез т. нар. "валидиращо учене" (комбинация от бизнес хипотези, експерименти и различни версии на продукта).

"Виждам много от стартъпите да работят усилено, да измерват правилните неща и все пак да остават неспособни да реагират по начин, който би отключил растежа на бизнеса им. Оказва се, че има празнина от умения, които са нужни да бъдат въведени, заедно с изграждането на визията за продукта. Точно това започва да се променя в София", споделиоснователят на Leancamp Салим Вирани, който наскоро се премести да живее в България.

"Ако работите усилено, за да развиете, скалирате или разрастнете своя стартъп и смятате, че продуктовия дизайн може да помогне за подобряване на основните ви показатели, присъединете се към нас", призовава Вирани, който ще бъде и един от лекторите на събитието.

Сред останалите лектори са основателят на UXDNA и един от User Experience Design лидерите в Лондон - Иън Колингууд, Максим Гурвиц - инвеститор във фонда за рисков капитал Терес, Елина Желева - преподавател по продуктов дизайн в Станфорд D -School и др.

Те ще обърнат внимание на типичните предизвикателства, с които почти всеки стартъп се сблъсква, като: изплъзващи се клиенти, неясно ценообразуване, избор на най-правилните фукции и feature-и и др. Лекторите ще отговарят на всички въпроси, които вълнуват стартиращите компании у нас.

Организаторите съобщават, че все още има налични билети като използването на промокод startitsmart осигурява 15 евро отстъпка от цената им. До 23 май са валидни Early Adopter цени, които заедно с промо кода, осигуряват достъп за 25 евро.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ