Една от най-силните реклами за Световното по футбол

Това „наелектризиращо” според Adweek видео вероятно ще бъде една от кампаниите с най-широк отзвук, свързани със Световното първенство по футбол в Бразилия.

То е реклама на чилийската банка Banco de Chile и в него участват 33-ма истински герои в живота – част от миньорите, които бяха затрупани в мина в страната на 5 август 2010 г. и оцеляха след като останаха под земята 69 дни. Ето защо речта на един от тях във видеото – Марио Сепулведа – въздейства не само на чилийците, но и на зрителите от всички нации. Той надъхва националния отбор на Чили преди Световната купа с думите „Испания е трудна? Холандия е трудна? Ние не се страхуваме от „групата на смъртта”! Ние не се тревожим от смъртта! Защото сме побеждавали смъртта и преди!”.

Отборите на Испания, Холандия и Австралия са наричани „група на смъртта”, защото са победители от първенството от 2010 г. и са смятани за възможна заплаха за тима на Чили.

Сепулведа и колегите му се снимат пред мината, където бяха затрупани. Той заявява, че „на това място” с останалите миньори са били в капан, след като земята ги е погълнала. „Тогава трябваше да покажем и да докажем от какво сме направени. Знаехме, че милиони чилийци вярват в нас и тази пръст под нас е доказателството”, казва той. Продължавайки еоционалната си реч миньорът показва, че с останалите ще вземат пръст от мястото на мината и ще я занесат на стадиона в Бразилия, за да изпълнят играчите на Чили с надежда и кураж и да покажат на света, че за чилийците няма нищо невъзможно. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ