На интервю за работа в рекламна агенция - най-често задаваните въпроси

На интервю за работа в рекламна агенция - най-често задаваните въпроси

На интервю за работа в рекламна агенция - най-често задаваните въпроси

Кандидатствате за работа в рекламна агенция? Въпросите, които ще ви зададат, до голяма степен ще бъдат основани на вида работа, за който се борите, посочва Advertising.about.com. Въпросите ще варират от "Защо искате да работите в рекламата?", до "Как бихте променили Х?", отбелязват авторите на американския сайт. 

Трябва да бъдете подготвени да отговорите на тези и други въпроси, свързани с ролята ви в изпълнението на рекламни кампании, с връзките ви с клиенти, със стремежите ви в кариерата. Интервюиращите вероятно ще искат да разберат долко добре разбирате процеса на изработка на реклама, можете ли да помогнете в задвижването на промяна и да общувате добре. 

Ако се интересувате от творческа позиция, може да ви помолят да представите портфолио с примери за труда си. Бъдете селективни по отношение на това, което избирате, и подготвени да говорите за криейтив процеса и важите роли в изпълнението на различни кампании. 

Ето и някои от най-често задаваните въпроси на интервюта за работа в рекламни агенции. Отделете време да съставите хубави отговори и винаги се старайте да отговаряте на въпросите по ясен и конкретен начин. 

Защо се интересувате от кариера в рекламата?

Моля, опишете рекламна кампания, която е проработила. 

Моля, опишете рекламна кампания, която не е проработила. 

Коя е любимата ви рекламна кампания от миналото и коя от настоящия момент? Защо?

Какви инструменти сте използвали, за да създавате рекламни кампании?

Имате ли опит в медийното планиране?

Как ще интегрирате социалните медии в рекламни кампании?

Ако рекламният бранш замре, в кое поле ще бъде следващата ви професионална реализация? 

Какво ви поддържа мотивирани?

Моля, посочете ни един от настоящите ви клиенти. 

Как бихте измерили ефективността на една рекламна кампания?

Как бихте проектирали и приложили една рекламна кампания за нов продукт?

Как ще убедите един потребител, че нашият продукт е по-добър от този на конкуренцията?

Как ще реагирате на недоволен клиент?

Всяка публичност ли е добра публичност, дори да става дума за лош или скандален имидж?

Какви са необходимите лични качества според вас, за да се успее в професионалната област на рекламата?

Какви са основните тенденции в рекламата сега?

Каква е разликата между маркетинга, продажбите и рекламата?

Кой е най-ефективният начин да се измерват и проследяват рекламни кампании?

Кое считате за най-работещата форма на реклама? Защо?

Каква е мисията на нашата компания? 

Разбирате ли целевия ни пазар и клиенти?

Как бихте описали тази агенция? 

Защо тази агенция ще бъде подходяща за Вас?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ