Огнена реклама представя "Игрите на глада" в Копенхаген

Огнена реклама представя Игрите на глада в Копенхаген

Огнена реклама представя "Игрите на глада" в Копенхаген

Атрактивна външна реклама с палещ се символ на сойката присмехулка привлече вниманието на жителите и гости на датската столица Копенхаген.

YouTube видео показва горящия през нощта билборд, монтиран на фасадата на сграда в града. Той подготви публиката за премиерата на третия филм от поредицата - "Игри на глада - сойка присмехула Част I", наред с много други плакати на автобусни спирки и на други места от външната градска среда.

Видеото е представено от белгийските блогъри от Creative Criminals, които обръщат внимание на най-иновативните и успешни рекламни акции в международен план. Може да го гледате тук. Смята се, че мотивът за огъня във външната реклама добре отговаря на естеството на филма, с неговия фантастичен приключенски сюжет.

Междувременно стана ясно, че световната премиера на лентата е имала успех в Лондон. "Гледах филма и страшно ми хареса! Аз съм най-лошата част, естествено, но филмът е невероятен, надмина всичките ми очаквания", коемнтира носителката на "Оскар" Дженифър Лорънс - екранната Катнис Евърдийн. Тя премина по червения килим в английската столица с бяла рокля на "Диор".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Революция: На фитнес, без дори да ходиш до залата. И то, безплатно!
Златни кюлчета се продават като топъл хляб в магазините на Южна Корея
Уорън Бъфет за ИИ и въпроса, на който и най-добрите икономисти нямат отговор от 100 години
Урсула фон дер Лайен: Трябва да попречим на Китай да наводни пазара в ЕС с електромобили
800 000 души в Европа и САЩ са паднали в капана на една от най-големите онлайн измами
Цитат на деня
Колонката на мениджъра: Три истории с поука от Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на Интерпартнерс
Как да убедите Google, че сте експерт във вашата ниша