Рекламна идея на деня: „Животът е офлайн“

"Да си жив означава да си офлайн" е мотив в рекламата, който се разпространява в последната година. Марки от най-различни индустрии го използват, за да призовават зрителите и потенциални клиенти да се освобождават от присъствието на технологичните устройства и въздесъщия интернет, за да живеят повече тук и сега. 

Една от тях е Cinthol - индийски козметичен бранд от 1952 г. - компанията, първи производител на дезодоранти и сапуни за защита на кожата в Индия. Нова рекламна кампания на Cinthol успява да се хареса на международните маркетингови наблюдатели с идеята си и качеството на изпълнението. Видеото е представено от белгийския блог Creative Criminals, който отразява най-добрата реклама от света. То отразява планински поход на млад мъж, озвучен от думите зад кадър "Човекът, на когото се опитвате да се обадите, в момента е зает. Зат в свят, в който се вписваш без парола. Където си воден от сърцето си, не от приложение. Където филтрираш мислите си, не снимките...".

Това е рекламата от света, която избрахме да ви представим днес. Хубаво е да сме офлайн по-често, нали? Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ