„Признанието на бащата“ - една реклама, която трогна Шерил Сандбърг

„Признанието на бащата“ - една реклама, която трогна Шерил Сандбърг

„Признанието на бащата“ - една реклама, която трогна Шерил Сандбърг

Това е един от най-въздействащите видеоклипове, които някога съм гледала, сподели във Facebook главният оперативен директор в най-голямата социална мрежа и "дясна ръка" на Марк Зукърбърг - Шерил Сандбърг. Авторката на "LeanIn" - книга за мястото на жените в бизнеса и тяхното развитие, е трогната от рекламна кампания на Ariel в Индия. 

В сюжета на рекламата баща пише писмо до забързаната си, вечно заета дъщеря, в което прави признание - той забелязва нейното натоварване да бъде майка, домакиня и работеща жена едновременно и съжалява, че не е помагал на майка й повече вкъщи през годините. Бащата се извинява и от името на бащата на съпруга й, който не е дал добър пример на сина си да го възпита да бъде активен у дома поне малко. Поне малко повече. 

Кампанията припомня за несправедливото очакване от жените да вършат всичко и за това че има мъже по света, които признават техния труд и заслуги и са готови с малки стъпки да бъдат по-полезни за семействата. Рекламата е дело на агенция BBDO Worldwide и грабна статуетка Glass Lion на международния фестивал на рекламното творчество в Кан през 2015 г. Видеото със субтитри на английски език може да гледате тук, така както го споделя със света Шерил Сандбърг. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ