Лидерство БРОЙ /// Мениджър 04/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Случаят със служителя, на когото шефът спря да говори

Как да постъпи прекият ръководител?

Автор:

Венцислав Савов

Снимки:

Личен архив

Случаят със служителя, на когото шефът спря да говори

Как да постъпи прекият ръководител?

Случаят със служителя, на когото шефът спря да говори
quotes
Всички в екипа познаваха характера на Ивайло Т., който понякога избухваше, а след това бързо се успокояваше. Служителят работеше от 4 години във фирмата и сe справяше добре с отговорностите си. Последните седмици обаче натоварването му дойде в повече. Работата се увеличаваше, а той ставаше все по-нервен. Така по време на една от регулярните срещи на екипа с ръководството той повиши тон на шефа. Прекият му ръководител го помоли да успокои гласа си, но Ивайло още повече избухна. Мениджърът му каза, че ако не престане да вика, ще напусне срещата, защото няма да търпи неуважението, което му се демонстрира пред колегите. Така и стана. Той обиден напусна срещата и спря да разговаря с Ивайло. Как след това да постъпи прекият ръководител? Решенията са пет Цветан Конярски, HR мениджър на ХЕК (Хидроенергийна компания) АД Едно от основните предизвикателства пред всеки лидер е да съумява достатъчно успешно да играе ролята на „социален архитект“, както и да умее да усеща и владее „социалните сили“ в екипа. Конкретните ми препоръки в случая са следните: Комуникация – добрият лидер трябва да поддържа постоянна открита комуникация с хората от своя екип. Необходимо е редовно да се провеждат както общи ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg