Синът на Пиърс Броснан стана лице на Saint Laurent

Синът на Пиърс Броснан стана лице на Saint Laurent

Синът на Пиърс Броснан стана лице на Saint Laurent

Синът на холивудската звезда Пиърс Броснан – Дилън, стана звезда на новата рекламна кампания на постоянната колекция на френската модна къща Saint Laurent. Новината съобщи гордият татко в микроблога си. 

Това е дебют за сина на 61-годишния актьор в качеството му на модел. Дилън е музикант и студент, изучава кинематография и до момента не е планирал да се изявява в модния бизнес, докато не получил предложение това лято от Еди Слиман, криейтив директор на Saint Laurent Paris. 

Кампанията е решена в черно-бели снимки, на които Дилън, в класически смокинг и дълга коса, отметната на една страна, изглежда загадъчно и привлекателно. Сред модните агенти няма и капка съмнение, че високият, тъмнокос син на Джеймс Бонд ще тръгне по стъпките на баща си и ще стане един от новите секс символи. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ