5 неща, които Google планира да покори

5 неща, които Google планира да покори

5 неща, които Google планира да покори

Изпълнителният директор на Google Лари Пейдж публикува годишното си писмо до акционерите в компанията. Както обикновено, той предлага смайващ поглед над това, което според него се случва в Google и насоките, в които компанията се развива.

Пейдж споменава очаквани данни, като усилията на гиганта да подобрява интернет търсенето и имейл услугата си Gmail. Google ще предложи на потребителите да имат непрекъснат достъп до информацията си от лаптопа, телефона и телевизора си, като се регистрират в браузъра й Chrome. Освен това компанията си поставя и други, по-амбициозни и футуристични цели, свързани с бъдещето на технологиите. Както винаги, тя иска да промени живота на хората по света. 

Business Insider разказва за писмото на Пейдж и подбира 5 неща, изброени в него, които Google планира да покори в бъдеще.

Ето кои са.

1. Доставката в същия ден. Компанията представя в Щатите нова услуга – Google Shopping Express. С нея потребителите ще могат да получават стоките си в същия ден, в който са си ги поръчали от интернет. Услугата все още не е достъпна в цялата страна. Тя ще изправи Google срещу директната конкуренция на Amazon.

2. Лечението на смъртта. „В областта на здравопазването купихме Calico – нова компания, оглавявана от бившия шеф на Genentech Арт Левинсън, която се фокусира върху здравето, доброто физическо състояние и дълголетието, както и Iris – производител на „умни” контактни лещи, създавани, за да променят живота на хората с диабет”, пише Пейдж. Според Business Insider ключовата дума тук е „дълголетие”. Пейдж вярва, че „няма нужда хората да започват да умират от естествена смърт, щом навършат 80-годишна възраст”.

3. Добрият дизайн. „Хората все още говорят за простотата на началната страница на Google и това бе огромна част от началния ни успех”, пише Пейдж. Той оценява значението на дизайна за успеха на технологиите. Google често е критикувана за недостатъчно интуитивния дизайн на много от своите продукти.

4. Търсенето чрез изкуствен интелект, който говори. „Подобреният контекст също ще ни помогне да направим търсенето по-естествено, а не само серия от ключови думи, които човек изкуствено набира в компютъра. Напредваме. Попитайте колко е висока Айфеловата кула и след това кога тя е била построена. Машината ще разбере това „тя” от втория въпрос. Така ние въвеждаме различни видове контекст на разговора, с които можем да правим търсенето възможно чрез диалог с машината”, посочва Пейдж.

5. 5-те милиарда души, които не са онлайн. „Трагедия е, че при толкова много информация, налична днес, две трети от населението на света няма основна интернет връзка”, смятат от Google. Компанията работи за разширяване на достъпа до мрежата на планетата възможно най-много.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ