Бизнес клуб подпомага студентите в Датския колеж

Бизнес клуб подпомага студентите в Датския колеж

Бизнес клуб подпомага студентите в Датския колеж

Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг в София, по-известен като Датски колеж организира Бизнес форум на тема "Образование и бизнес - Добри практики".

На него бяха представени студентските проекти за създаване на Кулинарна академия в базата на висшето училище в Приморско, интернет платформите - Resource Hub, която предлага цялостно решение за обучение и наемане на работа в туристическия сектор, и What’s Up Bulgaria - за споделяне на пътешествия интересни туристически, национални традиции и култура.

Целта на събитието бе да се подпомогне кариерното развитие на студентите, като на него бяха представени още и проектите за изграждане на Система за управление на иновациите, както и на уникален панел за биологично органично строителство.

В рамките на форума студенти и преподаватели създадоха МТМ Бизнес клуб. Идеята е да се обединят усилията на бивши и настоящи възпитаници на висшето училище в стремежа им за постигане на лично и професионално развитие и откриване на нови бизнес възможностите, обясниха инициаторите за създавнето на алумни общността.

Вътрешно проучване на Колежа сочи, че за периода от 1993 г. до 2016 г. висшето училище са завършили 6 444 студенти. Реализиралите се в бизнеса са между 47 и 56%, от които 4,5% са топ мениджъри на световни компании в 14 държави от 3 континента. Според директора на Колежа доц. д-р Ана Хубанова това е солидна база за формиране на бизнес общество с голямо покритие на икономически дейности, както и за изграждане на устойчива връзка между бизнеса и образованието.

МТМ Бизнес клуба ще бъде регистриран като юридическо лице, като членовете му ще получават специална карта за споделяне на контакти и бизнес възможности.

Официални гости на събитието бяха проф. Румен Драганов, директор на Института за анализи и прогнози в туризма и Борис Колев, един от успешните млади предприемачи в България.

 

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ