Нов маркетинг и търговски директор на JTI България

Нов маркетинг и търговски директор на JTI България

Нов маркетинг и търговски директор на JTI България

От декември тази година Николай Винчев е новият директор „Потребителски и търговски маркетинг“ на Джапан Табако Интернешънъл (JTI) за България, съобщиха от компанията. Той ще управлява стратегиите за развитие на брандовете, маркетинговите инвестиции, дистрибуцията и активностите към крайните потребители на българския пазар.

Николай Винчев е с над 13 години опит в сферата на маркетинга и продажбите на бързооборотни стоки. Кариерата му до момента е в „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“, където започва работа като търговски представител в София през 1999 г. Преминава през редица длъжности в търговската структура на организацията. Сред тях са мениджър „Продажби“ за София-град и мениджър „Продажби“ за Западна България. Последната заемана от него позиция е директор „Национални ключови клиенти“.

Николай Винчев има магистърска степен по „Стопанско управление“ от Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий". Владее английски език.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ