Пет факта за новия изпълнителен директор на Morgan Stanley Тед Пик

Пет факта за новия изпълнителен директор на Morgan Stanley Тед Пик

Пет факта за новия изпълнителен директор на Morgan Stanley Тед Пик

Morgan Stanley избра Тед Пик да наследи своя дългогодишен лидер Джеймс Горман като главен изпълнителен директор, считано от 1 януари, предава Ройтерс.

Ето пет ключови факта за Пик, който беше смятан за фаворит преди обявяването на официалното му назначение:

1) Пик е съпрезидент на Morgan Stanley през последните две години. Като ръководител на групата за институционални ценни книжа, той ръководеше инвестиционното банкиране, акциите, фиксирания доход, капиталовите пазари и изследванията. Той беше и съръководител на стратегията на фирмата.

2) Той беше назначен за глобален ръководител на продажбите и търговията през 2015 г. и му се приписваше заслугата за преобразуването на отдела за фиксиран доход на банката.

3) Пик управлява и пазарите на собствен капитал. По време на финансовата криза от 2008 г. той помогна на банката да набере капитал, тъй като беше изправена пред потенциален колапс.

4) След като се присъединява към Morgan Stanley през 1990 г., Тед Пик е повишен в управляващ директор през 2002 г. и се присъединява към управителния комитет през 2008 г. През 2012 г. той е издигнат до оперативния комитет, който се състои от най-високопоставените ръководители на банката.

5) Завършил е Phi Beta Kappa от Middlebury College и има MBA от Harvard Business School. Той е настоятел в Музея на изкуствата Метрополитън.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Революция: На фитнес, без дори да ходиш до залата. И то, безплатно!
Златни кюлчета се продават като топъл хляб в магазините на Южна Корея
Уорън Бъфет за ИИ и въпроса, на който и най-добрите икономисти нямат отговор от 100 години
Урсула фон дер Лайен: Трябва да попречим на Китай да наводни пазара в ЕС с електромобили
800 000 души в Европа и САЩ са паднали в капана на една от най-големите онлайн измами
Цитат на деня
Колонката на мениджъра: Три истории с поука от Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на Интерпартнерс
Как да убедите Google, че сте експерт във вашата ниша