Пощенска банка финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България

Пощенска банка финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България

Пощенска банка финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България

Пощенска банка, с юридическо име „Юробанк България“ АД, успешно финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България. С подписаното днес юридическо споразумение двете банки направиха последната стъпка към своето сливане. От този момент те интегрират своя дългогодишен опит на българския пазар, ресурс и експертиза, за да предложат висококачествено обслужване, персонално отношение и модерни банкови продукти на своите клиенти. Сделката бе финализирана в съответствие с българското законодателство и след получаване на необходимите одобрения от компетентните органи, посочват от Пощенска банка.

Двете финансови институции ще работят обединени под търговската марка „Пощенска банка“, създавайки една от водещите банки в страната.

Пощенска банка става четвъртата банка в България по размер на отпуснати кредити и привлечени депозити, с активи от над 6.3 млрд. лева, широка клонова мрежа в цялата страна и значителна клиентска база в сегментите банкиране на дребно и корпоративно банкиране.

„Днес поставяме основите на една по-силна универсална банка, с по-широка клонова мрежа и капитал, който ще ни позволи бъдещ растеж. Това е ключов етап за Пощенска банка в затвърждаването на позицията ни в динамичния банков сектор в страната. Притежаваме нужните умения и подходящ екип, за да удовлетворим и най-взискателните очаквания на нашите клиенти. Те са двигателят на всичко, което правим през последните 25 успешни години. С обединението ние свързваме и продължаваме всички силни страни на двете банки. Така създаваме синергия, която ще послужи като основа за постигане на устойчива рентабилност“, коментира г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка.

Оперативното сливане, ребрандиране на придобитите офиси на Алфа Банк България и всички произтичащи от това промени ще се случат поетапно. Операционните системи, продукти и услуги на Алфа Банк България, включително платформите за интернет банкиране, ще бъдат уеднаквени с тези на Пощенска банка. След оперативното сливане клиентите на банката ще могат да използват всички офиси, специализираните центрове, банкоматите и модерните онлайн платформи за банкиране на Пощенска банка, както и една унифицирана Тарифа, Общи условия и Лихвен бюлетин. На www.postbank.bg клиентите могат да открият всички промени, които засягат условията и таксите по използваните от тях продукти и услуги.

Повече информация и отговори на всички въпроси, свързани с придобиването на Алфа Банк България, клиентите ще могат да получат чрез обаждане на горещата линия за въпроси, на тел. 0700 16 222, както и от експертите във всеки клон на двете банки.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ