Рекламата, която разплака целия свят


Тайландската рекламна индустрия за пореден път се доказва като Мека на най-трогателните кампании, този път с ново видео, което разплака мнозина.

"Този кратък рекламен филм от 3 минути ще ви просълзи незабавно", посочват руските наблюдатели в Adme.ru. "И в стаята не остава никой безразличен", пише в специален материал британският таблоид "Дейли Мейл".

Филмът е прегледан в YouTube над 11 милиона пъти. В коментарите под него интернет потребители от целия свят изтъкват колко емоционално въздействащ е той. Видеото рекламира тайландската телекомуникационна компания True Move H. Разказва историята на беден собственик на заведение, в което, заедно с дъщеря си, той приема различни гости и продава зеленчукова супа. Мъжът е свидетел на сцена, в която момченце е заловено да краде лекарства за болната си майка.

"Даряването е най-добрата комуникация", е мотото на рекламата на тайландския телеком.

Още думи вероятно са излишни.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Японската икономика се е свила за първи път от шест тримесечия