Екшън сцени рекламират Nissan


Сглобяване на автомобила, докато лети във въздуха, шофиране без врати, боядисване в движение и преминаване под водата – това са част от екшън сцените в новата реклама на Nissan. С подчертана динамика в кадрите и фантастични елементи, които целят да впечатлят зрителите, компанията рекламира в САЩ модела си Juke.

Тази рекламна кампания носи духа на вълнение в създаването на всеки продукт на японския автомобилен производител, отбелязват създателите й. Идеята е, че Juke е кола, проектирана и сглобена с емоция, с енергия и с цел да покаже иновации. Рекламата й можете да видите тук. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?