Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Има два вида продукти: „витамини” и „обезболяващи”
Какво предлага вашата компания? Продукти, които са „витамини” или такива, които действат като „обезболяващи”?
Това са двата типа продукти, които съществуват на света, според материал в американското списание за предприемачество Entrepreneur. Авторите му посочват, че вторите са по-важни. За да се поддържа един бизнес цикъл устойчив, те са нещо задължително.
Как се определя кой продукт какъв е? За целта трябва да се погледне от гледната точка на клиента. Когато му продавате един продукт, той взема ли го, защото наистина има нужда от него и го купува, защото ще облекчи или реши някакъв негов проблем? Ако случаят е вторият, продължавайте с пълна пара. Ако обаче не е, ще свършите като бизнес с ниски приходи, който има нужда от опорна сила, за да се добере до по-големия пазар. Една фирма не трябва да продава само „витамини”. Съветът е валиден с особена сила за младите предприемачи и стъпващите с първи крачки в полето на маркетинга.
Какви точно са разликите между „витамините” и „обезболяващите”?
Приятно е да имаме „витамините”, но не се нуждаем от тях. Често те са аксесоари или допълнения към големи и важни продукти, а не основни платформи. И, също както в аптеката, са важни с превантивна цел. Ето защо струват много по-евтино от скъпите обезболяващи, предавани зад гишето.
„Обезболяващите” пък са типични продукти от първа необходимост. Те помагат на клиентите и правят приходи за компанията или намаляват загубите й. Правят го с установени бюджети, които изискват пари за създаването им. Производството им отнема време и може да забави процеса на продажбите. Всяка компания желае да намали разходите си с една трета, ако може, и в същото време да не похарчи и стотинка повече за подобряване на продукта, за чието създаване отиват те. Това е нещо, което обикновено дразни клиентите.
Когато предпочитате да произвеждате от втория вид продукти - „обезболяващите”, правите бизнес, с който ще привлечете повече инвеститори. По-големи ще бъдат възможностите за вас на пазара. Фирмата ви ще има повече потенциал.
Иначе, създаването на въодушевление и продукти „витамини”, които са полезни, но не необходими, винаги може да остане като съпътстващ елемент от бизнеса.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
С лев надолу е стойността на потребителската кошница тази седмица
България |Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Любопитно |6 милиона турци са получили психологическа помощ при бедствия и извънредни ситуации
Свят |МУЗИКАУТОР припомня: Всеки търговски обект с музика подлежи на лицензиране
Общество |Има ли изненадани след срещата Тръмп-Путин?
Политика | Коментари |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 18 до 24 август
Хороскоп |Определиха часа на срещата между Тръмп и Зеленски
Свят |Ремонт на пътя променя движението между София и Перник през Владая
Общество |Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Наука и Здраве |Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Свят |Как незрящите ще се ориентират при приемането на еврото?
България |Времето: Предимно слънчево, на места ще превали
България |Израелската икономика се e свила с 3,5% заради войната с Иран
Икономика |

Коментари
Няма въведени кометари.