Какво би бил светът без разнообразието?


Как ли бихме живели, ако трябваше да слушаме само една и съща песен? Без разнообразие в музиката. Или пък, ако всички имахме един и същи домашен любимец. Без да можем да си изберем куче, котка, морско свинче… Немислимо, нали?

Едно от най-прекрасните неща в живота ни е разнообразието. Това припомня с леко намигване и чувство за хумор новата интересна телевизионна реклама на „Тойота”. Видеото пресъздава утопичен измислен свят, в който главен говорител съобщава на хората, че отсега нататък могат да правят и притежават само едно и също нещо. Използван е ужасяващият мотив за уеднаквяването на хората и начина им на живот – водещ елемент от сюжета на книгите-антиутопии като „Прекрасен нов свят” и фантастичните филми като „Облакът Атлас”.

Способността да избираме и наличието на алтернатива са сред водещите фактори в живота ни, които ни правят щастливи, подчертават от „Тойота”, опитвайки с тази идея да разсмеят зрителя, не да го плашат.

Рекламата следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Млада жена е починала след падане от хотел в Слънчев бряг
Доларът задържа печалбите си въпреки новините
8 книги за новия бизнес сезон, препоръчани от мениджъри в УниКредит Булбанк
43,5 млн. долара на осъдената дъщеря на бившия президент на Узбекистан финансират програма на ООН